Epäseksikkäin saapasmalli?

Epäseksikkäin malli on?

• Äänestäjiä yhteensä
    32

Nurtsi

Registered Loser
Epäseksikkäin malli on selvästi kumpparit mitä ei näköjään voi äänestää. Mun mielestä kaikki noista saappaista on aika seksikkäitä. Ite tykkään naisella sellasista tiukoistasaappaista niin kuin noissa korkollisissa. Mitä pidemmät saappaat sen parempi.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Mun mielestä länkisäärinenkin nainen on korkkareissa seksikkäämpi, kuin flättiksissä

Nurtsi

Registered Loser
Onkos nämä muuten kiilakorot vai piikkikorot ilman piikkejä vai miksikö noita kutsutaan?

(Kuva Lady Kakasta)

K. August

Well-known member
Tasapohjasaapas on liikaa työsaappaan näkönen, ja siksi epäseksikkäin.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En ole saapasmallien asiantuntija, niin en voi vastata.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Omasta perspektiivistäni voisin kysyä onko seksikkäämpää tasapohjasaappaat, vai korkosaappaat joiden kanssa olen päätä pidempi kuin SINÄ?

Sue_me

Well-known member
Omasta perspektiivistäni voisin kysyä onko seksikkäämpää tasapohjasaappaat, vai korkosaappaat joiden kanssa olen päätä pidempi kuin SINÄ?
Sitten täytyy kyllä olla jo superpitkät korot.

Ja vastauksena kysymykseesi: korot tietty!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ai niin, itse polliin. Esimerkkikuvat on aika epäseksikkäitä kaikki (tuollaset leveet korot on varsin... mitenkä tämän muotoilis... ei-niin-mun-makuuni. Terävää olla pitää, mieluiten sekä korko että kärki), mutta yleisellä tasolla valitsen kiilakorot vähiten seksikkäiks.
Mutta kiilakorkoisia popoja käyttäville tiedoks, että kynnyskysymys se ei ole ikinä ollut, eikä tule olemaankaan. Tui tui, tiput.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Sanokaas nyt joku korkokenkäfriikki, mitä seksikästä siinä on kun nainen kävelee nilkat suorana? Pidentäähän ne ihmistä juu, mutta jos on länkisääri niin on länkisääri eikä se enemmän tai vähemmän seksikkääksi muutu nilkkaa ojentamalla. Muutaman sentin huomaamaton korko vielä menettelee. Siinä ehkä saattais olla jotain seksikästä jos kävelisivät oikeasti varpasillaan ilman kantojen paukuttamista. Korkokenkien kopistelu on turn-off.
En ole korkokenkäfriikki, mutta vastaan kuitenkin.
Siinä on se turn off sulle, että korkoja käyttävällä naisella on liikaa itsetuntoa ja et saa sitä sovitettua nyrkin ja hellan väliin.

Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
En ole korkokenkäfriikki, mutta vastaan kuitenkin.
Siinä on se turn off sulle, että korkoja käyttävällä naisella on liikaa itsetuntoa ja et saa sitä sovitettua nyrkin ja hellan väliin.
Vois se olla toistepäinkin, tossun alle voi mennä silleen kivasti, muttenpä ole kuullut kenenkään joutuneen korkokengän alle.