Mangelo
Well-known member
Mun mielestä korkokengät on sellanen naisten juttu... Vähän niinku esim. autot tai pyssyt miehille.Mun mielestä homot ymmärtää korkokenkien päälle...
Mun mielestä korkokengät on sellanen naisten juttu... Vähän niinku esim. autot tai pyssyt miehille.Mun mielestä homot ymmärtää korkokenkien päälle...
Juu, harvemmin niitä miehille kaupataan. Korkeintaan PrincelleMun mielestä korkokengät on sellanen naisten juttu... Vähän niinku esim. autot tai pyssyt miehille.
No kyl minä ainakin tiedän mikä on mun mielestä seksikästä. Ei siinä naista tarvita.Mun mielestä korkokengät on sellanen naisten juttu... Vähän niinku esim. autot tai pyssyt miehille.
VelociraptorOnkos nämä muuten kiilakorot vai piikkikorot ilman piikkejä vai miksikö noita kutsutaan?
![]()
(Kuva Lady Kakasta)
Taitavat englanniksi olla pony heels.Onkos nämä muuten kiilakorot vai piikkikorot ilman piikkejä vai miksikö noita kutsutaan?
(Kuva Lady Kakasta)
Velociraptor
Saappaista tiedät kuitenkin jotain?En ole saapasmallien asiantuntija, niin en voi vastata.
No joo.Saappaista tiedät kuitenkin jotain?
Sitten täytyy kyllä olla jo superpitkät korot.Omasta perspektiivistäni voisin kysyä onko seksikkäämpää tasapohjasaappaat, vai korkosaappaat joiden kanssa olen päätä pidempi kuin SINÄ?
Päätä pidempi olis aika jees, joten otetaan korot, kiitos.Omasta perspektiivistäni voisin kysyä onko seksikkäämpää tasapohjasaappaat, vai korkosaappaat joiden kanssa olen päätä pidempi kuin SINÄ?
En ole korkokenkäfriikki, mutta vastaan kuitenkin.Sanokaas nyt joku korkokenkäfriikki, mitä seksikästä siinä on kun nainen kävelee nilkat suorana? Pidentäähän ne ihmistä juu, mutta jos on länkisääri niin on länkisääri eikä se enemmän tai vähemmän seksikkääksi muutu nilkkaa ojentamalla. Muutaman sentin huomaamaton korko vielä menettelee. Siinä ehkä saattais olla jotain seksikästä jos kävelisivät oikeasti varpasillaan ilman kantojen paukuttamista. Korkokenkien kopistelu on turn-off.
Vois se olla toistepäinkin, tossun alle voi mennä silleen kivasti, muttenpä ole kuullut kenenkään joutuneen korkokengän alle.En ole korkokenkäfriikki, mutta vastaan kuitenkin.
Siinä on se turn off sulle, että korkoja käyttävällä naisella on liikaa itsetuntoa ja et saa sitä sovitettua nyrkin ja hellan väliin.