Naisten seksikkyydestä tässä ei kyseltykään, kuten nohevimmat lukutaitoiset huomasivat, vaan saappaiden.Naisen seksikkyys lähtee liikkeelle aivan muista asioista, kun saappaista, ja niiden pohjista.
Naisten seksikkyydestä tässä ei kyseltykään, kuten nohevimmat lukutaitoiset huomasivat, vaan saappaiden.Naisen seksikkyys lähtee liikkeelle aivan muista asioista, kun saappaista, ja niiden pohjista.
Jotta olisit päätä pidempi, niin sun pitäis olla jotain 205 pitkä.Omasta perspektiivistäni voisin kysyä onko seksikkäämpää tasapohjasaappaat, vai korkosaappaat joiden kanssa olen päätä pidempi kuin SINÄ?
Korkosaappaat ilman muuta! Sä oisit mua päätä pidempi tasapohjasaappaillakin.Omasta perspektiivistäni voisin kysyä onko seksikkäämpää tasapohjasaappaat, vai korkosaappaat joiden kanssa olen päätä pidempi kuin SINÄ?
Sääri vaikuttaa pidemmältä ja rotusääri on huikea turn-on. Varsinkin rotupuikossa.Sanokaas nyt joku korkokenkäfriikki, mitä seksikästä siinä on kun nainen kävelee nilkat suorana? Pidentäähän ne ihmistä juu, mutta jos on länkisääri niin on länkisääri eikä se enemmän tai vähemmän seksikkääksi muutu nilkkaa ojentamalla. Muutaman sentin huomaamaton korko vielä menettelee. Siinä ehkä saattais olla jotain seksikästä jos kävelisivät oikeasti varpasillaan ilman kantojen paukuttamista. Korkokenkien kopistelu on turn-off.
Mulla olis. Joko mennään?Uupuu maihinnousukenkien kuva. Särmät combat bootsit, kauniit fishnetsit ja minihame hyväjalkaisella punkkarimimmillä on äärimmäinen turn on. Varsinkin krapula-aamuna kun on pahanteot muutenkin mielessä.
No niillä syttyy kyllä jo se Dompparin kaipaama metsäpalo :doubtful:Mites lapikkaat?
Ostin viime viikolla pitkävartiset maiharit. Enää puuttuu fishnetsit, minihame, hyväjalkainen punkkarimimmi ja krapula-aamu.Uupuu maihinnousukenkien kuva. Särmät combat bootsit, kauniit fishnetsit ja minihame hyväjalkaisella punkkarimimmillä on äärimmäinen turn on. Varsinkin krapula-aamuna kun on pahanteot muutenkin mielessä.
Hieno sana.Nimimerkki JNF on kuulemma säärihomo.
En usko, ennenkuin on laitettu merkityksellisiin ilmoituksiin.Täällähän on tultu kaapista ulos.
TÄMÄ EI KUULU TÄHÄN KESKUSTELUUN!En millään ymmärrä mitä hienoa siinä on, että (kapeahko) korko on ihan kengän takaosassa. Se näyttää oudolta ja on painoisteen kannalta väärässä paikassa, joten ne vähintään hajoaa helpommin ellei myös ole huonommat jalassa.