Albert Oil
Hippi ja juntti
Varsinkin toi joku muu on mun suosikkini.
Se on tehnyt levyjä jopa enemmän kuin "Various Artists".Varsinkin toi joku muu on mun suosikkini.
Se oli toi 'Also Starring'.Eiks niillä ollu se levy 'TBA'?
Kyllä vain. Siekkarit ja vuoden 1984 Rock SM-voittaja.Sielun Veljet ja joku muu.
Laura Lepistö myöskin taistoluistelijana. Tahatonta poliittisesti.Kyllä vain. Siekkarit ja vuoden 1984 Rock SM-voittaja.
No sorry. Vaativan tason taiteellista esiintymistä vaan ajattelin. Taitoluistelu on kait sellaista.Laura Lepistö - tuo nimekäs suomalaisbändi.
22-Pistepirkko?Kyllä vain. Siekkarit ja vuoden 1984 Rock SM-voittaja.
Keräsen veljekset juhlivat pari vuotta aiemmin.22-Pistepirkko?
:thumbup:Itsehän vietin noin 5 sekuntia googlessa ja etsin oikean vastauksen.
Lauralle :thumbup:Laura Lepistö myöskin taistoluistelijana. Tahatonta poliittisesti.
Komp. Näin ei tiemmä saisi tosin sanoa, sillä itse ainakin sain ko. mielipiteestä työpaikalla ns. pahaa silmää.Oli muuten jotenkin ihan eri systeemi noi rockin ässämmät kuin monet näistä nykyisistä kilpailuista. Itse ainakin tykkään enemmän konseptista, jossa yhtyeet esittää omia kappaleitaan sen sijaan, että kisataan siitä, kuka laulaja vetää parhaiten jotain jo olemassa olevia lauluja.
Kovia nimiä ja kyllähän tuosta luettelosta se oikea vastaus löytyy.Mitäs hittoja noita rockin SM-voittajia nyt sitten olikaan? Olisko Kolmas Nainen ainakin voittanut joskus. Keba -niminen yhtye taisi jonain vuonna kanssa voittaa ja Peer Günt. Onkos Melrose ottanut kisaan osaa, ei vissiin. Pekka ja Susi (laulajana ja kitaristina muuan Anssi Kela) voitti samana vuonna kun Absoluuttinen Nollapiste tuli apaut neljännelle tai viidennelle jaetulle sijalle, mutta se ei tasan tapahtunut vuonna 1984.
Oli muuten jotenkin ihan eri systeemi noi rockin ässämmät kuin monet näistä nykyisistä kilpailuista. Itse ainakin tykkään enemmän konseptista, jossa yhtyeet esittää omia kappaleitaan sen sijaan, että kisataan siitä, kuka laulaja vetää parhaiten jotain jo olemassa olevia lauluja.
Jukka Ormahan pääsi hetkeksi karkuun Tarkkailijoilta ja hortoili pääkaupungin kaduilla. Itse Pjongjangissa tarkan valvonnan alla matkailleena voin vain kadehtia.Kyllä vain. Siekkarit
Niin, niin. Nyt kun on mediaseksikästä olla käynyt Pohjois-Koreassa niin on ihan mitä vaan.Itse Pjongjangissa tarkan valvonnan alla matkailleena voin vain kadehtia.