Albert Oil
Hippi ja juntti
Varsinkin toi joku muu on mun suosikkini.
Se on tehnyt levyjä jopa enemmän kuin "Various Artists".Varsinkin toi joku muu on mun suosikkini.
Eiks niillä ollu se levy 'TBA'?
Sielun Veljet ja joku muu.
Kyllä vain. Siekkarit ja vuoden 1984 Rock SM-voittaja.
Laura Lepistö - tuo nimekäs suomalaisbändi.
Kyllä vain. Siekkarit ja vuoden 1984 Rock SM-voittaja.
22-Pistepirkko?
:thumbup:Itsehän vietin noin 5 sekuntia googlessa ja etsin oikean vastauksen.
Laura Lepistö myöskin taistoluistelijana. Tahatonta poliittisesti.
Oli muuten jotenkin ihan eri systeemi noi rockin ässämmät kuin monet näistä nykyisistä kilpailuista. Itse ainakin tykkään enemmän konseptista, jossa yhtyeet esittää omia kappaleitaan sen sijaan, että kisataan siitä, kuka laulaja vetää parhaiten jotain jo olemassa olevia lauluja.
Mitäs hittoja noita rockin SM-voittajia nyt sitten olikaan? Olisko Kolmas Nainen ainakin voittanut joskus. Keba -niminen yhtye taisi jonain vuonna kanssa voittaa ja Peer Günt. Onkos Melrose ottanut kisaan osaa, ei vissiin. Pekka ja Susi (laulajana ja kitaristina muuan Anssi Kela) voitti samana vuonna kun Absoluuttinen Nollapiste tuli apaut neljännelle tai viidennelle jaetulle sijalle, mutta se ei tasan tapahtunut vuonna 1984.
Oli muuten jotenkin ihan eri systeemi noi rockin ässämmät kuin monet näistä nykyisistä kilpailuista. Itse ainakin tykkään enemmän konseptista, jossa yhtyeet esittää omia kappaleitaan sen sijaan, että kisataan siitä, kuka laulaja vetää parhaiten jotain jo olemassa olevia lauluja.
Kyllä vain. Siekkarit
Itse Pjongjangissa tarkan valvonnan alla matkailleena voin vain kadehtia.