Balthazar
Luonnollisesti.
Hyvä, että oli hoidettavissa oleva homma.
Joo siis kyseessä oli sellainen pakastettava/lämmitettävä pussi jossa on jotain jyviä tms sisällä. Kyllä se pakastimessa niin kylmäksi kuitenkin menee että ei sitä oikein tosiaan paljaalle iholle ilkeä laittaa.Runar ja Kyllikki sanoi:Yks pikkuhuomio tuosta kirjoituksesta. Jos käytätte kylmähauteita, älkää käyttäkö pakastekylmiä. Se on aivan liian kylmä ihmisen kudoksille ja väärään paikkaan laitettuna seuraukset voivat olla pahat.
Jäähauteen tulee olla niin lämmin, että se on sellainen jään ja veden seos.
No-niin.Matxi sanoi:Ensinnäkin kiitokset kaikille!
Noni ja sitten varsinaiseen postauksen ykkkösasiaan. Tulin juuri takaisin kaupungilta. Lääkärissä tekivät uudet verikokeet, veriarvot olivat jälleen täysin normaalit. Eli yksi vaiva on poistunut. Lääkäri kirjoitti sitten lähetteen TYKSiin josta tulee, toivottavasti mahdollisimman pian, kutsu sitten tähystämällä tehtävään sappirakon poistoon.
Joo, mulla oli nuorena aikuisena mahahaava Johtui turhasta stressistä työssä. Sekin tähystettiin (yläkautta), eli sain niellä metrin verran sormenpaksuista letkua. Pikkasen se yököttää ja kun puhaltavat samalla ilmaa niin ihminen röyhtäsee samalla koko ajan:eek!:Il Tempo Gigante sanoi:Vaan nuista ylävatsavaivoista omaan itekin kokemuksia. Erään kesäloman kärsin tuskista, joskaan en nyt aivan infernaalisista. Syy ilmeisesti oli ärtynyt palleatyrä, joka todettiin vatsantähystyksellä. (Viddu, mikä toimenpide). Mutta tuo palleatyrän ärsytys lieveni reippaasti sikakalliilla happolääkkeellä.
Ja loppui kokonaan työpaikan vaihdolla.
Ja tämä tarina on tosi.
Dominic?Il Tempo Gigante sanoi:
Ja, muuten varo TYKS:n pääovella väijyvää kaljupäistä 'euroukkoa', joka pummaa euron kolikkoa, lähes jokaiselta näkemältään kulkijalta.
Jep, ja ainakin mulla tuon röyhyn keralla tuli järjetön määrä kirkasta ja mautonta limaa.Jones sanoi:Joo, mulla oli nuorena aikuisena mahahaava Johtui turhasta stressistä työssä. Sekin tähystettiin (yläkautta), eli sain niellä metrin verran sormenpaksuista letkua. Pikkasen se yököttää ja kun puhaltavat samalla ilmaa niin ihminen röyhtäsee samalla koko ajan
Tsekkasin members-listalta dompparin profiilin ja voin kyllä nyt varmuudella sanua, nottei Dominicilla ja 'euroukolla' ole vastaavuuksia.markoj sanoi:Dominic?
Jones sanoi:Joo, mulla oli nuorena aikuisena mahahaava Johtui turhasta stressistä työssä.
Liekö stressi altistaa moiselle bakteerillesooda sanoi:Nykytietämyksen mukaan mahahaavan aiheuttaa bakteeri eikä stressi. (sori että "pilasin" sankaruutesi)
Ei se kyllä noin mene. Likikään. Helikobakteeri ei todellakaan aiheuta mahahaavaa tai ole ainoa sille altistava tekijä.sooda sanoi:Nykytietämyksen mukaan mahahaavan aiheuttaa bakteeri eikä stressi. (sori että "pilasin" sankaruutesi)
Kyllä mä vähän ihmettelin MIKSI lääkäri sitten suoraan väitti näitä stessin oireiksi. Hirmu hapotusta oli koko ajan ja varsinkin kun se alkoi aina sunnuntai iltapäivällä (kun tajus että huomenna on taas mentävä töihin).sooda sanoi:Nykytietämyksen mukaan mahahaavan aiheuttaa bakteeri eikä stressi. (sori että "pilasin" sankaruutesi)