Antsa Rieppo
Well-known member
Päikkärsönitkin otti.Tuskin, kun hää vaan syö ja juo.
Päikkärsönitkin otti.Tuskin, kun hää vaan syö ja juo.
Huhujen mukaan F1-kisoihinkin tämä "ihana uudistus" on tulossa. En tiiä kuinka luotettava lähde on kyseessä.Mitä halvatun lisäarvoa televisio-ohjelmalle tuo katsojien twiittien käyttäminen lähetyksessä?
Minua ei ainakaan kiinnosta minkään vertaa mitä jollain twittervajakilla on asiasta sanottavaa. Tai jos milloin sattuu kiinnostamaan, menen katsomaan sitten sen sieltä twitteristä.
Note to self: älä katso ohjelmia joissa on twiittejä.
Asianajaja kertoo, että tulli löysi Sillanpään matkatavaroiden joukosta alle gramman metamfetamiinia. Sillanpää ei kertomansa mukaan tiedä, mistä aine on peräisin.
Aikamoista diipadaapaa nämä Siltsun selittelyt.Meillä on kaikilla omat riippakivemme ja haasteet elämässä. Pieniä ja suuria. Niiden yli kun ajallaan pääsee olen vakuuttunut, että oman sisäisen vankilan ovet avautuvat ja voimme hengittää vapaammin ja nähdä asiat uudessa valossa ja taas tepastella eteenpäin kohti uusia haasteita.
Eipä tuo ekan kerrankaan jälkeen ollut valmis menemään hoitoon. Vissiin niin mukavaa vetää kristallia.Aikamoista diipadaapaa nämä Siltsun selittelyt.
Onko näin? Onko itse sanonut että saa kysyä?Marko Jantuselta voi kysyä, miten mukavaa huimausaineiden käyttäminen oli.
Ehkä hän on kohtuukäyttäjä.Eipä tuo ekan kerrankaan jälkeen ollut valmis menemään hoitoon.