Erinäisiä kysymyksiä sisältävä toikki II

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mitä halvatun lisäarvoa televisio-ohjelmalle tuo katsojien twiittien käyttäminen lähetyksessä?
Minua ei ainakaan kiinnosta minkään vertaa mitä jollain twittervajakilla on asiasta sanottavaa. Tai jos milloin sattuu kiinnostamaan, menen katsomaan sitten sen sieltä twitteristä.
Note to self: älä katso ohjelmia joissa on twiittejä.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4960
Sijainti
Parc Fermé
Mitä halvatun lisäarvoa televisio-ohjelmalle tuo katsojien twiittien käyttäminen lähetyksessä?
Minua ei ainakaan kiinnosta minkään vertaa mitä jollain twittervajakilla on asiasta sanottavaa. Tai jos milloin sattuu kiinnostamaan, menen katsomaan sitten sen sieltä twitteristä.
Note to self: älä katso ohjelmia joissa on twiittejä.
Huhujen mukaan F1-kisoihinkin tämä "ihana uudistus" on tulossa. En tiiä kuinka luotettava lähde on kyseessä.

https://twitter.com/InsideFOM/status/976409474666819584
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kuinka monta ehtoollista pitää nauttia, että on tullut syöneeksi/juoneeksi kokonaisen Jeesuksen?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Tuon verran tarttuu jo laukun mukaan lentokoneen ruuman lattialta.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Meillä on kaikilla omat riippakivemme ja haasteet elämässä. Pieniä ja suuria. Niiden yli kun ajallaan pääsee olen vakuuttunut, että oman sisäisen vankilan ovet avautuvat ja voimme hengittää vapaammin ja nähdä asiat uudessa valossa ja taas tepastella eteenpäin kohti uusia haasteita.
Aikamoista diipadaapaa nämä Siltsun selittelyt. :rolleyes:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Vaikuttaa siltä, ettei Siltsua oikein huvittaisi selitellä tekemisiään ulkopuolisille ja enpä mä tossa mitään väärää näe.
 
Ylös