Löytyisiköhän mistä tilastoa Suomen valtionvelasta kautta aikain?
Steffi?Ei kouvo ole kokeillut googlen kuvahakua? Mulla tulee toisena kuvana lupaavanoloinen graafi.
Käytännössä velaton Suomen valtio omisti 25 vuotta sitten koko Imatran Voiman, Nesteen, Postipankin, Outokummun, Valmetin, Kemiran, Rautaruukin, Soklin kaivokset, Finnairin, Veitsiluodon ja paljon muuta. Nyt nuo kaikki on pistetty sileäksi. Vain hippusia on jäljellä. Olemme siis myyneet edellisten sukupolvien säästöt, tuhlanneet rahat ja ottaneet valtiolle ja kunnille yli sata miljardia euroa uutta velkaa. Kaikki on tuhlattu.
Heh, taitaakin olla lupaavanoloinen kikkeli, jota se burb ruudun läpi tuijottaa.Mulla tulee toisena kuvana lupaavanoloinen graafi.
Ihme vaahtoamista noista Veitsiluodeista, Imatran voimistelijoista ja Nestemäisistä ynnämuista Valmennettavista, joita valtio on joskus kivikaudella omistanu.Joku "per kansalainen"-häsmäkkä näkyi minun Googlessa... No eipä siinä. Osui etsiessä yksi blogikin tuolta noin silmään, vaikken sitä etsimääni löytänyt.
Pauli Vahtera
ree) eiköhän se ole huvia kansalle? Katotaan telkkarin ääressä jännäpaska housuissa kuka tulee ekana maaliin, tai hyppää korkeimmalle, pisimmälle, kauneimmin tms.?Kumpaa urheilu mielestäsi on?
a) uskomushoito
2) uskonto
ree) hassutteluvaihtoehto
Olisin tehnyt pollin mutta en pröökneässy gegege swiuh.
Kyllä mä ajattelin töllätä hiihdon Suomen cupin kisat ja F1 aika-ajot tänään.Sportti on ihan last season-jutska.