Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Miksihän sitä pitsalla käydessä pitää aina ottaa se pitsa, vaikka tietää, että siitä menee maha jumiin ja muutenkin öllö olo?

Sue_me

Well-known member
Olen suosinut viime aikoina iskender- ja pitakebuja. Hyvin on pakki ottanut vastaan.

Pizzaa vähemmälti mennyt.

burb

.
Ei kouvo ole kokeillut googlen kuvahakua? Mulla tulee toisena kuvana lupaavanoloinen graafi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Joku "per kansalainen"-häsmäkkä näkyi minun Googlessa... No eipä siinä. Osui etsiessä yksi blogikin tuolta noin silmään, vaikken sitä etsimääni löytänyt.
Pauli Vahtera
Käytännössä velaton Suomen valtio omisti 25 vuotta sitten koko Imatran Voiman, Nesteen, Postipankin, Outokummun, Valmetin, Kemiran, Rautaruukin, Soklin kaivokset, Finnairin, Veitsiluodon ja paljon muuta. Nyt nuo kaikki on pistetty sileäksi. Vain hippusia on jäljellä. Olemme siis myyneet edellisten sukupolvien säästöt, tuhlanneet rahat ja ottaneet valtiolle ja kunnille yli sata miljardia euroa uutta velkaa. Kaikki on tuhlattu.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Joku "per kansalainen"-häsmäkkä näkyi minun Googlessa... No eipä siinä. Osui etsiessä yksi blogikin tuolta noin silmään, vaikken sitä etsimääni löytänyt.
Pauli Vahtera
Ihme vaahtoamista noista Veitsiluodeista, Imatran voimistelijoista ja Nestemäisistä ynnämuista Valmennettavista, joita valtio on joskus kivikaudella omistanu.
Jokainenhan kai tietää, että valtio omistaa nykyisinkin osan yrityksestä, kuten kelpo siivun Kainuun Talvivaarasta.

burb

.
Kumpaa urheilu mielestäsi on?
a) uskomushoito
2) uskonto
ree) hassutteluvaihtoehto

Olisin tehnyt pollin mutta en pröökneässy gegege swiuh.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kumpaa urheilu mielestäsi on?
a) uskomushoito
2) uskonto
ree) hassutteluvaihtoehto

Olisin tehnyt pollin mutta en pröökneässy gegege swiuh.
ree) eiköhän se ole huvia kansalle? Katotaan telkkarin ääressä jännäpaska housuissa kuka tulee ekana maaliin, tai hyppää korkeimmalle, pisimmälle, kauneimmin tms.?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.