Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mikä tosin halpalentoyhtiöillä maksaa rahaa.
Voi olla, mutta todennäköisyys, että se kännykkä hajoaa just tuolloin, lienee kai kuitenkin aika minimaalinen.

Mutta kuten sanottua, tulostan aina, joten eipä tartte tuonkaan vuoksi asiasta huolehtia.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mun mielestä on ihan hyvä asia, että ihminen, joka tallettaa kännykkänsä boardin passin, mutta ei älyä ladata kännykkäänsä, pysyykin siellä missä on :frank:
No mut jos on trendikäs matkaaja ja haluaa postata facebookkiin ynnä twitteriin väliaikatiedot jokaisesta reissunsa vaiheesta niin johan se akku loppuu Holiday Innin ja ulkomaan terminaalin puolivälissä.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mun mielestä on ihan hyvä asia, että ihminen, joka tallettaa kännykkänsä boardin passin, mutta ei älyä ladata kännykkäänsä, pysyykin siellä missä on :frank:
Periaatteessa samaa mieltä, mutta nykykännykkä saattaa kyllä ajoittain tempaista itsensä yllättävänkin nopeasti tyhjäksi.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
No mut jos on trendikäs matkaaja ja haluaa postata facebookkiin ynnä twitteriin väliaikatiedot jokaisesta reissunsa vaiheesta niin johan se akku loppuu Holiday Innin ja ulkomaan terminaalin puolivälissä.
Sit tartte eostaa ulkoinen (tai vaikka sisäinen, jos sen pystyy vaihtamaan) lisäakku, niinkuin minäkin tein puolisentoista vuotta sitten.

Ikuna en oo muuten tarvinnu, mutta sehän ei ole pääasia vaan se, että mulla on semmonen, JOS joskus sattuis tarttemaan :rolleyes:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mun mielestä OoPeen kyllä kannattaisi tulostaa se Boarding Pass.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Itse en luottaisi siihen, että boardin pass on vain kännykässä.
Oli Vinskin lento Norrköpingiin ja oltiin siellä lähellä muutama vuorokausi. Takaisinpäin tärähti sitten kännyyn check in. Eikä ollut muuta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Niin ja tulostatte ihan hyvin siellä määränpäässäkin, kun olette takaisinpäin lähdössä? Pitääpä ottaa tulostin mukaan matkalaukkuun.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Itse hoitelen myös tuon checkauksen hyvissä ajoin etukäteen ja tulostan boarding passin. Tavaksi on tullut myös säilyttää kaikki matkustusdokkarit jossain webmeilissä, johon pääsee tarvittaessa julkisilla koneilla käsiksi. Isompaa revohkaa esmeks Kanadaan roudatessa kaikki dokkarit on ollut kahdessakin eri meilissä - ihan vaan vakuutukseksi :eek:

e: ja tuolla säilytystavalla ei sitä printteriäkään tarvitse kohteeseen kantaa...
 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Niin ja tulostatte ihan hyvin siellä määränpäässäkin, kun olette takaisinpäin lähdössä?
Hotellissa vaan tulostaa, ei kai tuo nykypäivänä kovin vaikeeta pitäis olla?

Mutta nykkun mainitsit, niin en mä tosiaankaan sitä boarding passia aina välttämättä ole määränpäässä tulostanut vaan menny vaan sen kotimaassa tulostamani paperin kanssa tiskille, josta sitten saan sen boarding passin. Riippuu vähän missä on.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Itse hoitelen myös tuon checkauksen hyvissä ajoin etukäteen ja tulostan boarding passin. Tavaksi on tullut myös säilyttää kaikki matkustusdokkarit jossain webmeilissä, johon pääsee tarvittaessa julkisilla koneilla käsiksi. Isompaa revohkaa esmeks Kanadaan roudatessa kaikki dokkarit on ollut kahdessakin eri meilissä - ihan vaan vakuutukseksi :eek:
Noin tulee yleensä itse toimittua. Oli vaan virman ostama lento tuo Ruottin keikka.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Mun mielestä on ihan hyvä asia, että ihminen, joka tallettaa kännykkänsä boardin passin, mutta ei älyä ladata kännykkäänsä, pysyykin siellä missä on :frank:
Kerran kokeilin kännykkä-check-iniä koska säästi kympin. No enhän mä sitä lippua osannu tallentaa kännykkään ja tuli hiukan hässäkkähässäkkää portilla kun en saanutkaan nettiyhteyttä toimimaan. Kyllä se paperilapputiketti vaan takaa mielenrauhan. Junassa joskus myös tuli tota yhteyden toimivuutta jännättyä kun oli lippu puhelimessa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jos sitä sitten tulostaisi jotain siellä ja täällä. Kiitosta matkailijoille.
Jep. Muista olla tulostamatta tai lataamasta mitään!

Sen boarding passin saa tietty l-asemallakin itsepalvelukoneista tulostettua. Kunhan passi (tai varausnumero) on tallella.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Aavistuksen asian vierestä huutelen tässä. Ennen kun oli kunnollista, niin jonotettiin check inniin siellä naruneliössä. Siinä sitten käsiteltiin niin matkustajan paperit boarding passeineen ja pakaasit ruumaan, tai siis alkuun siihen hihnalle. Näppärä virkailija hoiti homman.

Nyt tuhrataan check in kotona koneella tai sitten asemalla automaatin kanssa, joka on hidas. Ja automaattien käyttöä on opastamassa muutama virkailija. Sitten viedään pakaasi Bakaasi Droppingiin, missä istuu näppärä virkailija, joka tekee paperi- ja näpyttelytyötä.

Kysymykseni on: kuka säästää aikaa ja vaivaa ja missä? Lentoyhtiön virkailijavahvuus on aika lailla sama kuin ennenkin. Bakaasin pudotuksessa ihmisen check in veisi ehkä 5 sec lisää aikaa siihen nähden kuin että vain pakaasi käsitellään. Missä on säästö?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös