Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Tuolla ei ollu enää opaskylttejäkään aiheesta. Eikä minigrippejä tarjolla. Vantaalla ovat edelleen tarkkoja niitten kans. Ja niitä pusseja saa toki sieltä, ei tartte kotoa ottaa. Sieltä saa kyllä hamstrattua kotitarpeisiinkin nipun pusseja *vink*

100ml on se yhden pakkauksen maksimi mut en muista oliko pakkausten määrällä joku raja. Kyllä sinne 5 tuubia ainaski mahtuu.
Bryssel-Charleroin kentällä olivat tehneet bisneksen niistä. Minigrip piti olla, ja jos et ollut kotoasi tuonut niin rahalla sai.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tuolla ei ollu enää opaskylttejäkään aiheesta. Eikä minigrippejä tarjolla. Vantaalla ovat edelleen tarkkoja niitten kans. Ja niitä pusseja saa toki sieltä, ei tartte kotoa ottaa. Sieltä saa kyllä hamstrattua kotitarpeisiinkin nipun pusseja *vink*

100ml on se yhden pakkauksen maksimi mut en muista oliko pakkausten määrällä joku raja. Kyllä sinne 5 tuubia ainaski mahtuu.
Mun ymmärtääkseni siihen litran pussiin saa tunkea niitä sadan millilitran pakkauksia just niin monta kuin mahtuu.

Toki niitä saa sieltäkin (tai siis useinmiten saa, ei tosin välttämättä ilmaiseksi), mutta ei tommonen yks pussi (eikä edes pakkaus) nyt paljoa maksa ja onhan se kuitenkin jotenkin kivempi pakata voiteet ja nesteet himassa, kun siinä turvatarkastuksessa muiden kiroillessa ja pällistellessä hermostuneena selän takana.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Mun ymmärtääkseni siihen litran pussiin saa tunkea niitä sadan millilitran pakkauksia just niin monta kuin mahtuu.

Toki niitä saa sieltäkin (tai siis useinmiten saa, ei tosin välttämättä ilmaiseksi), mutta ei tommonen yks pussi (eikä edes pakkaus) nyt paljoa maksa ja onhan se kuitenkin jotenkin kivempi pakata voiteet ja nesteet himassa, kun siinä turvatarkastuksessa muiden kiroillessa ja pällistellessä hermostuneena selän takana.
Vantaallahan on nykyään erillinen pöytä jonka ääressä tavarat kippoon kipataan. Siinä pääsee kiilaamaan niitten ohi joilla menee minuuttitolkulla tilpehööreistään irtaantumiseen. Hyvä systeemi.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mä arvelen tuon lentomatkustamisen olevan vähän liian hankalaa kouvolle, joten vois mennä ihan kävellen Lieksan keskustaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Lieksan keskusta lienee liian vaarallinen modeille, noille bittiajan neekereille.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Miksi lunnit ovat niin surullisen näköisiä? Ei sais olla niin.

 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Miksi lunnit ovat niin surullisen näköisiä? Ei sais olla niin.
Ne surevat, koska pääkallosalmiakit valmistetaan lunnien perähaivenista ja nyt niitä paleltaa, koska kaukaisessa Suomessa pääkkisten menekki on noussut räjähdysmäisesti. Se tietää tiukkoja aikoja.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Mikäs on se Hiiren Mikin alienkaverin nimi? Kyseessä siis kait mustissa shortseissa (?) tms housuissa/hameessa ja yläosattomissa kekkuloiva kaljupää, joka lisää joka ikisen sanan eteen p-kirjaimen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mistä johtuu se että aina kun mä katson lätkää niin ei varmasti tule maalia? Harvoinhan mä katson kun ei ole kanavia hommattuna mutta esim. vieraissa olen seurannut ja nyt kun tulee ilmaiseksi neloselta niin katselen sivusilmällä. Maaleja ei vain tule. Ei yhen ainutta. Tylsä peli. Ja eikös nää oo niitä mellakoitsijoita?

Edit: vaihdoin kanavaa että saavat edes joskus ratkaistua tuon matsin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös