Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olen kohdannut elämässäni suurehkon ongelman, jonka kanssa en oikein tiedä kuinka etenisin.

Kun havahdun siihen tosiasiaan, että kakkahätä on edennyt sille asteelle jossa vaihtoehtoina ovat enää saniteettitiloihin marssiminen, tai ns. Alput, ilahdun suuresti ajatuksesta saada hetken rauha ja lepo posliinipönttöön kakkien ynnä kännykkäpeliä pelaten.

Mutta siinäpä tuleekin se ongelma: Puhelimeni on erittäin hidas lataamaan tuon tornin rakennuspelin jota tykkään pelata ja itse olen taasen sangen nopea kakkia (vaikka itse sanonkin!), joten lähes poikkeuksetta tilanne on jo ohitse kun peli on vasta aloitusruudussa.

Kannattaisikohan minun hankkia nopeampi kännykkä vai ryhtyä syömään jotain ummetusta aiheuttavia ruoka-aineita? Muutkin ratkaisumallit ovat tervetulleita.

Lunssila

Well-known member
Olen kohdannut elämässäni suurehkon ongelman, jonka kanssa en oikein tiedä kuinka etenisin.

Kun havahdun siihen tosiasiaan, että kakkahätä on edennyt sille asteelle jossa vaihtoehtoina ovat enää saniteettitiloihin marssiminen, tai ns. Alput, ilahdun suuresti ajatuksesta saada hetken rauha ja lepo posliinipönttöön kakkien ynnä kännykkäpeliä pelaten.

Mutta siinäpä tuleekin se ongelma: Puhelimeni on erittäin hidas lataamaan tuon tornin rakennuspelin jota tykkään pelata ja itse olen taasen sangen nopea kakkia (vaikka itse sanonkin!), joten lähes poikkeuksetta tilanne on jo ohitse kun peli on vasta aloitusruudussa.

Kannattaisikohan minun hankkia nopeampi kännykkä vai ryhtyä syömään jotain ummetusta aiheuttavia ruoka-aineita? Muutkin ratkaisumallit ovat tervetulleita.
Siinä vessanpöntöllä voi istua pelaamassa kännykällä kaapelin laskemisen jälkeenkin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta

Muutkin ratkaisumallit ovat tervetulleita.
1. Ajattele se kakkiminen torninrakennuspelinä. Mitä se silleen niinku tavallaan onkin. Siinä sitten enää mitään puhelimia tarvita.
2. Kakkimistarpeen tunnistamisen kehittäminen siten, että havaitset tarpeentekotarpeen ennen kuin on ns. liian myöhäistä ja ehdit laittaa torninrakennuspelin lautautumaan.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Käykö lentäminen noin julmetusti korviin joka kerta, vai turtuuko siihen vai mitenkä?
Noustessa ei auta juuri muu kuin nieleskellä apaut niin nopeassa tahdissa kuin pystyy. Laskeutuessa saa korvat poksautettua kuntoon kun painaa sormilla sieraimet sulki ja puhaltaa silleen suu kiinni ja... eiku eihän nyt mitään korvanaukaisuohjeita kysyttykään... kyllä siihen varmaan tottuu/turtuu, tai sitten ei. Omalla kohdalla taisi aikoinaan lentämistä harrastaessa korvat pikemminkin herkistyä paineenvaihteluille ja nykyään menevät joskus lukkoon kun ajaa autolla pitkää mäkeä ylös tai alas.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Miten muuten on, pystyisikö esim. korvalääkäri puhkaisemaan tärykalvot siten, että sillä ei olisi kuuloon mitään vaikutusta? Sitten ei paineenvaihtelut pään ulko- ja sisäpuolen välillä haittaisi. Lisäksi voisi puhallella tupakansavujakin ulos sieltä korvien kautta, hauskalta varmaan näyttäisi. On siinä tietysti olemassa sellainen mahdollisuus, että menisi kaikki kuullut äänet särölle hiukan samaan tapaan kuin Link Wray aikoinaan tökki reikiä kaiuttimen kartioihin saadakseen haluamansa särösoundin aikaiseksi. Missä puolestaan (kuultujen äänien säröytymisessä) olisi se etu, että kaikki kuultu musiikki olis ikäänkuin hevimpää kun siellä olisi sitä säröä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ei kait siihen mitenkään turru? Itsellä ainakin lähes joka kerta koskee molempiin korviin ynnä niiden lähialueisiin aivan helvetisti.
Tottuu tottuu. Mutta flunssaisena ei kannata lentää. Oli nimittäin eilen sen verran tuskaista korvissa koko laskun ajan.

Örfil

Guest
Nyt tuli oikea kysymys, täältä vastaus molempiin: osta multa liki käyttämätön Lumia 520 puhelin, takuu voimassa ja saat kaupan päälle vinkin miten hankkia hyvä ummetus :ahem:, silikonikuoret puhelimeen sekä näytönsuojia 2 kpl.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Menet pöntölle kykkimään jo puoli tuntia ennen sokean mulatin synnyttämistä niin ehdit pelailla.

Ei kait siihen mitenkään turru? Itsellä ainakin lähes joka kerta koskee molempiin korviin ynnä niiden lähialueisiin aivan helvetisti.
Komp.

Nyt tuli oikea kysymys, täältä vastaus molempiin: osta multa liki käyttämätön Lumia 520 puhelin, takuu voimassa ja saat kaupan päälle vinkin miten hankkia hyvä ummetus :ahem:, silikonikuoret puhelimeen sekä näytönsuojia 2 kpl.
Mä tarjoon vitosen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.