Sitten voit vetää Nasoliinia ennen lentoa, että yhteydet aukeaa.Huomasin kyllä:frank: Mutta siis puolestani saa keskustella tässä ketjussa aiheesta ja muisteloistaan tämän saralla, enkä ole perustamassa uutta ketjua.
Sitten voit vetää Nasoliinia ennen lentoa, että yhteydet aukeaa.Huomasin kyllä:frank: Mutta siis puolestani saa keskustella tässä ketjussa aiheesta ja muisteloistaan tämän saralla, enkä ole perustamassa uutta ketjua.
Enkö minä nyt ymmärrä kirjoittamaani vai lukemaani Tajusin jo Pyryfin avautumisesta, mutta JATKAKAA.
Ei vissiin kelvannu.
Oliko kouvon reissu onnistunut?
:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:
Linkki ei toimi.Vastasin että normisti ei tunnu lainkaan ja pystyn nukkumaan tsadin ja Kuopion välillä.
Kipeänä sitten sattuu ihan helketisti.
Hommahan on kiinni siitä, miten sun korvissa toimii ilmastointi eli paineenvaihtelua sietää. Onko sulla korvat tukossa mössöstä tai umpiluuta kaali, jollei ole lunssaa tms. tautia?
Opettele tasaamaan paine päässäs laskujen ja nousujen yhteydessä, niin ei tunnu enää paineen vaihtelut missään.Käykö lentäminen noin julmetusti korviin joka kerta, vai turtuuko siihen vai mitenkä?
Ei voi, mutta nyt kun näin hyvä aasinsilta ilmaantui niin pakko kyllä kehua rahista nykyisten pelien suunnittelusta. Poikkesin kaverin kanssa täyspotissa tänään ja vastoin tapojani pistin 2 euroa tommoseen kosketusnäytölliseen laitteeseen, missä on pelejä laidasta laitaan. No se tuli hävittyä, mutta kun kaveri jatkoi pelailua, niin tungin vielä taskun pohjalla lojuneet 1,20 euroa perään. Peliksi valitsin rautaa-nimisen tekeleen, jota voisi kuvailla mummorullaksi potenssiin 6. Tämä siksi, että pelistä tuskin tajuaa suunnittelijakaan täysin mitä tuli tehtyä, mutta kone onneksi pysyy laskuissa. No ei siinä, 20 riviä á 6 senttiä kappale ja ekalla pyöräytyksellä tuli joku vajaa 4 euron voitto. Toisella ruutuun tippui jotain bonuskierroksia, jonka jälkeen löysin itseni painelemassa bäkstakella nappeja ohjauspaneelista tms. Kokemus oli melko psykedeelinen ja kun bonuskierrokset oli ohi, niin voittoja oli tippunut 25 euron edestä. Teki melkein mieli jatkaa pelaamista kun noin helpolta vaikutti.Meinasin tänään pelata muutamalla kolikolla osuuskaupassa kolikkopeliä, mutta joku tahvanainen pelasi kaupan molempia pelejä samaan aikaan ja vieläpä sangen hyvällä menestyksellä voittoruuduista päätellen! Ei voi olla sallittua tuommonen, eihän?
Mä oon käyttäny tota metodia Forumille kommentointiin.Mä oon pelikoneissa (ja muussa sijoittamisessa) huomannut, että mitä vähemmän ymmärrän kohteesta, sen parempi voittoprosentti.
Ja jos menee liian vaikeaksi muistaa, tulosta tämä kuva pahville ja leikkaa se n. luottokortin kokoseksi ja laita lompakkoon:Opettele tasaamaan paine päässäs laskujen ja nousujen yhteydessä, niin ei tunnu enää paineen vaihtelut missään.
1. Sulje sieraimet tukevasti oikean käden pihtiotteella.
2. Ota keuhkoihin ilmaa
3. Ponnista tukittuun nenään painetta mahollisimman voimakkaasti
4. Korvissa suhahtaa - paine tasaantui ja olo muuttui kerrasta auvoksi
Toi tulee yleensä toistettua ehkä 3-4 kertaa nousun ja laskun aikana,
aina kun painetta alkaa vähänkin tuntua. Manööveri kestää noin 2-3 sekuntia, joten kovin hankalasta algoritmistä ei ole kyse.
Helppo ja toimiva, eikä tarvi kärsiä lain. Uskallan suositella.
Sukeltajat käyttää samaa konstia pään paineentasaukseen.
Voisi varmaan sitäkin kokeilla. Unelmalomaan joskus tuli kolikoita pistettyä ja en mitään voittoja olisi huomannut, ellei kone itse ilmoittaisi.Ei voi, mutta nyt kun näin hyvä aasinsilta ilmaantui niin pakko kyllä kehua rahista nykyisten pelien suunnittelusta. Poikkesin kaverin kanssa täyspotissa tänään ja vastoin tapojani pistin 2 euroa tommoseen kosketusnäytölliseen laitteeseen, missä on pelejä laidasta laitaan. No se tuli hävittyä, mutta kun kaveri jatkoi pelailua, niin tungin vielä taskun pohjalla lojuneet 1,20 euroa perään. Peliksi valitsin rautaa-nimisen tekeleen, jota voisi kuvailla mummorullaksi potenssiin 6. Tämä siksi, että pelistä tuskin tajuaa suunnittelijakaan täysin mitä tuli tehtyä, mutta kone onneksi pysyy laskuissa. No ei siinä, 20 riviä á 6 senttiä kappale ja ekalla pyöräytyksellä tuli joku vajaa 4 euron voitto. Toisella ruutuun tippui jotain bonuskierroksia, jonka jälkeen löysin itseni painelemassa bäkstakella nappeja ohjauspaneelista tms. Kokemus oli melko psykedeelinen ja kun bonuskierrokset oli ohi, niin voittoja oli tippunut 25 euron edestä. Teki melkein mieli jatkaa pelaamista kun noin helpolta vaikutti.
Komp. Toimii ainakin mulla.Opettele tasaamaan paine päässäs laskujen ja nousujen yhteydessä, niin ei tunnu enää paineen vaihtelut missään.
1. Sulje sieraimet tukevasti oikean käden pihtiotteella.
2. Ota keuhkoihin ilmaa
3. Ponnista tukittuun nenään painetta mahollisimman voimakkaasti
4. Korvissa suhahtaa - paine tasaantui ja olo muuttui kerrasta auvoksi
Toi tulee yleensä toistettua ehkä 3-4 kertaa nousun ja laskun aikana,
aina kun painetta alkaa vähänkin tuntua. Manööveri kestää noin 2-3 sekuntia, joten kovin hankalasta algoritmistä ei ole kyse.
Helppo ja toimiva, eikä tarvi kärsiä lain. Uskallan suositella.
Sukeltajat käyttää samaa konstia pään paineentasaukseen.
Luin että ahdasmielinen.PP:n konsti toimii, paitsi sillon kun on sopeva tauti päällä ja on ahdakanavainen tapaus, kuten mä.