Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ennen nukahtamista vielä kysymys, että onkohan tänään joku valehoitaja jakanut lääkkeet forumin väelle?

jjv

Arschloch
Olishan se hirmusen kivaa, kun kaikki olis samaa mieltä ja komppailis toisiaan. Tai jos joku vähän eri mieltä oliskin niin kannustettais vaan "hei, toi on hyvä pointti, on se toisaalta vähän noinkin, hyvin ajateltu, on se kivaa kun on eri mielipiteitä, koska oishan se kauheeta, jos kaikki ihmiset olis samanlaisia, niinku". Sit kuunneltais vaan kivoja biisejä ja kyseltäis "mitäs söit tänään? Onks ollu kivat ilmat teillä siellä? Ostits tänää jotai kivaa? Minkämuotoinen vatsa sulla muuten on?" Kaikkein kivointa ois ainainen kivuus.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Oletteko te perkele menny olemaan eri mieltä keskenänne kun en ole ollut valvomassa? Nyt nasahtaa kapteeni morkani auki, korkin päälle tasajalkaa ja bannia viuhuu.

burb

.
Toimiiko teillä Tapatalk Forumilla? Tai Forum Tapatalkilla? Tai mikään missään?

burb

.
Toimiiko teillä Tapatalk Forumilla? Tai Forum Tapatalkilla? Tai mikään?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Terve!
Nelikymppinen ukkeli tarvii apua partavesiasioissa. Tässä kerran jos toisenkin, useammankin, olen käyttänyt partavettä, joka sijaitsee eräänlaisessa puNppupullossa. Tai sellasessa suihkepullossa. Mikä helevetti sekin sitten on nimeltään. Tämmöttis. (Eikä hihitetä siellä! Olen salainen akentti.) Enivei, mitenköhän sieltä sumuna leijaava partavesi olis tarkoitus hyödyntää? Onko ajatus se, että sitä ei lääpitä käsin, vaan se kivasti leijaa pitkin vasta-ajettua kuonoa? Ja huulia? Ja nenää? Ja silmiä? Vai suihkautanko siitä kädelle, jossa se melkein sitä tahtia ehtii haihtumaan, mitä mä sitä sumutan? Vai pistänkö sen suihkepullon melkein turpaani kiinni, jotta suihkiessa sitä riittävän nopeasti riittävän paljon, ehdin toisella kädellä sitä hieman levitellä muuallekin naamallein?

Terveisin nimimerkki: Partavesikö suussain taas maistuu, vai paalutinko turhaan?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Moi, kiitos kysymyksestäsi "Nelikymppinen mies".

Suosittelen sukeltajien käyttämän happilaitteiston hankkimista. Hätäratkaisuna voit käyttää pikkuhousunsuojaa (tamppooni ei aja samaa asiaa) suun ja nenän edessä ns. hengityksen suojaimena.

Homma toimii näin: aseta happilaitteisto toimintakuntoon ja kasvoille kuuluva osa kasvoillesi. Löhäytä sitä partavettä ilmoille reilu pilvi. Sellainen, että tapetit irtoavat seinistä. Kävele tämän jälkeen rauhallisin askelin pilven lävitse.

Poista happilaitteisto. Jatka muita toimiasi suunnitelman mukaan.

Toivottavasti vastauksesta oli apua.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Eiks noi tommoset hajustehommelit toimi siten, että suihkautetaan ensin semmonen pikku pilvi ilmaan ja sitten kävellään sen pilven läpi koittaen sihdata lärvi pilven kohdalle :idea:.

burb

.
Eiks noi tommoset hajustehommelit toimi siten, että suihkautetaan ensin semmonen pikku pilvi ilmaan ja sitten kävellään sen pilven läpi koittaen sihdata lärvi pilven kohdalle :idea:.
Eiku tuo on se kun Alppu leikkii pierunsa kanssa.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Jahas, vai niin. Partavetenä mä sen ostin, ja sellasena sitä mm. tuollakin myydään: http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Miehille/Parfyymit/After-shave-lotion/Bond-007-Ocean-Royale-After-Shave-Spray.htm
Tuolla tosin lukee että "Tämä kätevä suihkepullo on epätavallinen partavetenä, mutta erittäin arvostettu!" Itse kuitenkin luulin, että pullon sisältö on sitä partavettä, mut jos se onkin toi itse pullo, niin täytyy kyllä myöntää, että se todellakin on epätavallinen partavetenä.
Mahdollisesti toteutan happilaitteistomiehen vinkeää vinkkiä, vaikka hieman epäilyttää tuon vinkin ihoa puhdistava vaikutus. Toisaalta, jos sen kaikesta huolimatta onkin tarkoitus vain hajustaa, niin sitten vituttaa koko putelin olemassaolo entistä enemmän.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Se on eau de toilette eli hajuvesi, ei yhtä stydiä kamaa kuin parfyymi. Suihkase sitä korvan taakse. Partavesihän auttaa ihoa rauhoittumaan parranajon jälkeen, vaikka hajusteita sisältääkin.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.