PuoliPöhkö
Well-known member
Tämä on tietysti ideaalitilanne, mutta ei käytännössä toteudu kuin harvoin.Mitä jos vaikka söisit ne samana päivänä (tai viimeistään seuraavana aamuna) kun ostat niin eivät kerkeä kovettumaan/pehmittymään?
Tämä on tietysti ideaalitilanne, mutta ei käytännössä toteudu kuin harvoin.Mitä jos vaikka söisit ne samana päivänä (tai viimeistään seuraavana aamuna) kun ostat niin eivät kerkeä kovettumaan/pehmittymään?
Leipähomma muuten hassu tässä maassa: Niin köyhää perhettä ei olekaan, että suostuisivat syömään edellisen päivän patonkia. :eek!: Se olis alentavaa. Leipä on ehdoton tuoretarvike täällä. Joka päivä menee valtavat määrät suomalaisittan katsottuna ihan syömäkelpoista leipää roskiinMitä jos vaikka söisit ne samana päivänä (tai viimeistään seuraavana aamuna) kun ostat niin eivät kerkeä kovettumaan/pehmittymään?
Mitähän tuolla Suumakkerisäikeessä on taas tapahtunut? Tavallista nillitystä?
Me ollaan kaikki maineemme vankeja. Jos alkaa joku kina ja jarna, niin syyllinenhän olen yleensä minä, koska 2005 vuonnakin menin sanomaan Pietarille niin ja näin.
Ja jos jossain moderoidaan, niin FW08:han se aina on ollut paikalla kyrpänaamoineen.
Näillä mennään!
Roskiksen Schumi-ketjussa ainakin hyvä meininki.
Ketjuissa
Aavistuksen verran harmittaa kun ei tiedä mitä siellä on tapahtunut, utelias luonne kun olen. Tehokasta siivousta, silleen tietty ihan kiva. Jälkikäteen voin vain arvioida että tapeltu on ja että Mosse on taas marttyyrimoodissa. Bannejakaan ei liene jaeltu joten eipä tässä sitten muuta kuin heipä hei, hyvää iltaa, Luppakorva seikkailee taas.Samaa paskaa eri paketissa.
En osallistunut keskusteluun lain. Paitsi että kiittelin moderointia.Aavistuksen verran harmittaa kun ei tiedä mitä siellä on tapahtunut, utelias luonne kun olen. Tehokasta siivousta, silleen tietty ihan kiva. Jälkikäteen voin vain arvioida että tapeltu on ja että Mosse on taas marttyyrimoodissa. Bannejakaan ei liene jaeltu joten eipä tässä sitten muuta kuin heipä hei, hyvää iltaa, Luppakorva seikkailee taas.
Mitäs luovuit niistä modeoikeuksista. Olisit voinut laittaa Asisin banniin ja katsella poistettuja viestijä niin ettäAavistuksen verran harmittaa kun ei tiedä mitä siellä on tapahtunut, utelias luonne kun olen. Tehokasta siivousta, silleen tietty ihan kiva. Jälkikäteen voin vain arvioida että tapeltu on ja että Mosse on taas marttyyrimoodissa. Bannejakaan ei liene jaeltu joten eipä tässä sitten muuta kuin heipä hei, hyvää iltaa, Luppakorva seikkailee taas.
Tuollaistahan siellä viimeisimpänä. Miten niin?Mitähän tuolla Suumakkerisäikeessä on taas tapahtunut? Tavallista nillitystä?
Turpaan. Mikki perseeseen ja pihalle. Oven kautta, jos pihalla muita median edustajia kamerat päällä
Eli marttyroit vaikket osallistu edes keskusteluun? Wau. Sä oot vienyt marttyroinnin jollekin aivan uudelle tasolle.En osallistunut keskusteluun lain. Paitsi että kiittelin moderointia.
Kyllä sä rakennat mainettas aivan itse.Mutta kiitti hei maineeni ylläpidosta. Olinhan jo mulkku täällä 1998.
Me ollaan kaikki maineemme vankeja. Jos alkaa joku kina ja jarna, niin syyllinenhän olen yleensä minä, koska 2005 vuonnakin menin sanomaan Pietarille niin ja näin.
Postauksesi kertoo enämpi sun ja muutaman muun ahdasmielisyydestä.Eli marttyroit vaikket osallistu edes keskusteluun? Wau. Sä oot vienyt marttyroinnin jollekin aivan uudelle tasolle.
Kyllä sä rakennat mainettas aivan itse.
Muistin virkistykseksi:
No niin, aasi ei edes moderoinut vaikka ois pitänyt. Onhan se FW'ltä ihan paskaa toimintaa.Kerroin vain siitä ennakkokäsitteestä mitä ihmisillä on. Jos joku moderoi paskasti syy on aina FW:ssä, kuten tässäkin tapauksessa kun Antti moderoi.
Kyllä säkin vielä vanhempana opit lukemaan. :ahem:Mosse nasauttelee ennakkokäsityksiä julki ja syyttää siitä muita.
Ettei nyt Mosse jäis luuppiin omaan logiikkaansa. Toivottavasti me ei nähdä pacecaria.
Nyt on jo hyvää jarnanalun tynkää tässä! Ihan tässä vanhan jarnajäärän syrän lämpijää!Kyllä säkin vielä vanhempana opit lukemaan. :ahem:
Ymmärtämisestä en mene takuuseen.
TÖTTÖRÖ?Se on JÄÄTÄLÖ!
Miksei olis?Eihän vaan sellasta koiraa oo olemassakaan ku Ameriikan Jäätölökoira?