Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Kannatan vapaita markkinoita. Eli maksettua seksiä ja kehitysmaista ostettuja vaimoja.

burb

.
Söisköhän toisen aamiaisen? Tässä olis nyt semmonen mahdollisuus. Siinä on paikka, miksi et lauo?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tilanne on sikäli kiusallinen, että sämpylän kuoren on tarkoitus useissa tapauksissa olla rapea ja ytimen pehmeä.
Jos sämpilät pakkaa muovipussiin pehmenee rapsakka kuori.Mikäli sämpilöitään taasen pitelee siinä paperipussissa ne ovat rapsakoita korppuja pian läpikotaisin.

Kuussa käytiin yli 40 vuotta sitten mutta yhtä onnetonta sämpylän pakkausongelmaa ei ole ratkaistu kovin hyvin, että sikäli!

burb

.
Miten olette ratkaisseet paperisissa pusseissa myytävien sämpylöiden säilytyksen kotiolosuhteissa?

MINÄ KYSYN VAAN!
Suora vastaus: no kun en ole. Ratkaissut.
Oletan että viimeisin saamani informaatio pitää paikkaansa: leivät säilytetään huoneenlämmössä, tai muuten leivistä tulee HIV ja Ebola ja KGB.
En muista perusteita mutta näillä ohjeilla toimin. No en oikeesti ole toiminut. Jääkaapissa ne mulla on. Pussista ja leivästä riippumatta.
Living on the edge.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Suora vastaus: no kun en ole. Ratkaissut.
Oletan että viimeisin saamani informaatio pitää paikkaansa: leivät säilytetään huoneenlämmössä, tai muuten leivistä tulee HIV ja Ebola ja KGB.
En muista perusteita mutta näillä ohjeilla toimin. No en oikeesti ole toiminut. Jääkaapissa ne mulla on. Pussista ja leivästä riippumatta.Living on the edge.

Sä elät burbukka nyt ihan limitillä, tekisipä mieli sanoa jopa jatkoajalla.
Tars vähän miettiä.

burb

.
Sä elät burbukka nyt ihan limitillä, tekisipä mieli sanoa jopa jatkoajalla.
Tars vähän miettiä.
Minkäs mä luonteelleni voin. Rokkiäijjä. Seks än draks än rokkenroll. Kahta ekaa vähä vähempi, mutta voidaan hoitaa myöhemmin.
Terveisiä vaan Forumin naisille. T: Joni 2.0 (beta)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.