E-eivätkö ne muka ole jo sallittu?Pitäisikö Neuvostohomoliitot sallia?
HÄHÄHÄÄHÄHÄH TAIDAT OLLA KUSESSA NY, HÄHÄHÄHÄE-eivätkö ne muka ole jo sallittu?
Paskassa ehkä enemmänkin. MUTTA EI SIITÄ SEN ENEMPÄÄ!HÄHÄHÄÄHÄHÄH TAIDAT OLLA KUSESSA NY, HÄHÄHÄHÄ
Jonkin Dream Theaterin pisimmistä biiseistä valitseminen on erinomainen vaihtoehto, koska ehdit kuolla vanhuuteen ennen kuin olet saanut miljoona kuuntelukertaa täyteen.Joku lyhyt biisi.
Lauoin jo. Ehkä vetäisen toiset aamukahvitkin ylämummoon.Söisköhän toisen aamiaisen? Tässä olis nyt semmonen mahdollisuus. Siinä on paikka, miksi et lauo?
Suomalaiset luottavat eniten Ylen uutisiin, vähiten iltapäivälehtiinOnko Kokoomus kaapannut Ylen omaksi mediakseen?
Luin väärin.Suomalaiset luottavat eniten Ylen uutisiin, vähiten iltapäivälehtiin
Näin kertoi YLEn otsikko. Kansa aivopesty lailla Pohjois-Karjalan?
Mutta eikö tuo ole ihan oik- Tai, no... Ei mitään.Luin väärin.
Tilanne on sikäli kiusallinen, että sämpylän kuoren on tarkoitus useissa tapauksissa olla rapea ja ytimen pehmeä.Ihan hyvin.
Suora vastaus: no kun en ole. Ratkaissut.Miten olette ratkaisseet paperisissa pusseissa myytävien sämpylöiden säilytyksen kotiolosuhteissa?
MINÄ KYSYN VAAN!
En usko että tollanen on sallittua.Mitä jos vaan söis ne sämpylät eikä pällistelis ja kähmis niitä.
Suora vastaus: no kun en ole. Ratkaissut.
Oletan että viimeisin saamani informaatio pitää paikkaansa: leivät säilytetään huoneenlämmössä, tai muuten leivistä tulee HIV ja Ebola ja KGB.
En muista perusteita mutta näillä ohjeilla toimin. No en oikeesti ole toiminut. Jääkaapissa ne mulla on. Pussista ja leivästä riippumatta.Living on the edge.
Minkäs mä luonteelleni voin. Rokkiäijjä. Seks än draks än rokkenroll. Kahta ekaa vähä vähempi, mutta voidaan hoitaa myöhemmin.Sä elät burbukka nyt ihan limitillä, tekisipä mieli sanoa jopa jatkoajalla.
Tars vähän miettiä.