Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Mä ainakin haluun olla HÄMÄHÄKKIMIES sitku ilmanen tuotenäyte tulee! Ja sitten myöhemmin ehkä jopa Teräsmies!!Tenan avulla voit sinäkin olla KUKA VAAN!
Mä ainakin haluun olla HÄMÄHÄKKIMIES sitku ilmanen tuotenäyte tulee! Ja sitten myöhemmin ehkä jopa Teräsmies!!Tenan avulla voit sinäkin olla KUKA VAAN!
Takuuvarmasti mennessäsi pakettia hakemaan vastassa on asiakaspalvelijana naapuruston nätein likka ja paketin kyljessä lukee possunkokoisin kirjaimin TENA kera vaipankuvan.Tilasin ilmaisen tuotenäytteen
"Solicita una muestra gratuita.
¡Muchas gracias!
¡Gracias! Tu pedido ha sido procesado y te llegará en unos 20 días.
¡Que tengas un magnífico día!"
:ahem::ahem:Takuuvarmasti mennessäsi pakettia hakemaan vastassa on asiakaspalvelijana naapuruston nätein likka ja paketin kyljessä lukee possunkokoisin kirjaimin TENA kera vaipankuvan.
Taidankin tilata kaikille työkavereille näytepaketin.
Onkos toi TOK (Turun Osuuskauppa) S-ryhmän putiikkeja?Leipuri kimpaantui kaupalle markkinointimaksusta
Onko tuo "markkinointimaksu" mitään muuta kuin mafian suojelurahaan verrattavaa välistä vetämistä?
Alueosuuskauppa. Eli joo.Onkos toi TOK (Turun Osuuskauppa) S-ryhmän putiikkeja?
Sitten ei ihan hirveästi ihmetytä, sen verran paskamaisia liikkeitä pienyrittäjille nähnyt S-ryhmältä täällä Pirkanmaallakin että hieman pahaa tekee...Alueosuuskauppa. Eli joo.
Juotko sä paljon kahvia?Mä ainakin haluun olla HÄMÄHÄKKIMIES sitku ilmanen tuotenäyte tulee! Ja sitten myöhemmin ehkä jopa Teräsmies!!
Jaahas, NSA:n tietokantaan tuli Runskin kohdalle just uusi lisämerkintä: "Kärsii inkontinenssista"Tilasin ilmaisen tuotenäytteen
"Solicita una muestra gratuita.
¡Muchas gracias!
¡Gracias! Tu pedido ha sido procesado y te llegará en unos 20 días.
¡Que tengas un magnífico día!"
Mä oon aina sanonu, että menkää ihmiset vessaan silloin kuin voitte ettekä vasta silloin kun on pakko.Runski: mulla on ainakin vanhemmiten (nyt seuraa avautuminen...) kyllä mennyt hädän pidätyskyky heikommaksi. Esim. jos juo paljon kahvia ja hätä iskee, sen vessan on löydyttävä ja äkkiä.
Sama on kylmän kanssa, hätä tulee nopeammin kuin "nuorna miehenä". Siksipä tulee käytyä usein "varmistushädällä" ennen koiran ulkoiluttamisia tai pitkiä ajomatkoja/kauppareissuja jne ja niiden aikana aina kuin mahdollista.
Jos sulla ei mitään kipuja ole tai "muuta vuotoa" niin se on vaan vanhenemiseen liittyvää. Sitä pidätyskykyä voi kyllä treenata. KG
Tuo on muuten Kekkosen elämänohjeita: kehotti käymään aina vessassa, nukkumaan, juomaan ja syömään kun vaan voi. Oli reissu- ja seuramiehiä ja tiesi kikat :ahem:Mä oon aina sanonu, että menkää ihmiset vessaan silloin kuin voitte ettekä vasta silloin kun on pakko.
.
En tiennykkään, mutta toisaalta olen aina tiennyt, että mussa on valtiomiesainesta :frank:Tuo on muuten Kekkosen elämänohjeita: kehotti käymään aina vessassa, juomaan ja syömään kun vaan voi. Oli reissu- ja seuramiehiä ja tiesi kikat :ahem:
Tai ainakin osaat hyvin siteerata niitä, joissa on valtiomiesainestaEn tiennykkään, mutta toisaalta olen aina tiennyt, että mussa on valtiomiesainesta :frank:
Se olis ollu siteeraus, jos olisin tiennyt Urkin sanoneen noin, vaan kun en tiennyt. Tuli siis ihan omasta päästä, tässä tapauksessa kirjaimellisesti kummastakin päästä :ahem:Tai ainakin osaat hyvin siteerata niitä, joissa on valtiomiesainesta
Itsehän vedän ns. "sepalus auki" ja letku vähän vilkkuen. Ei karkailu häiritse, ainakaan itseä. Tai no välillä roiskuu puntille.Ei varmaan mitään, joka ei olisi Tenan tuotteilla hoidettavissa.
Ratkaisuja löytyy eri tasoisia, tiputtelusta satunnaiseen karkailuun ja kohtalaisesta runsaaseen karkailuun.
Suosittelen ottamaan varmanpäälle.
Eikö haittaa kusi sukassa?Itsehän vedän ns. "sepalus auki" ja letku vähän vilkkuen. Ei karkailu häiritse, ainakaan itseä. Tai no välillä roiskuu puntille.
On sandaalit, joten ei sukkia. Te varmaan vedätte sukat sandaaleihin siellä Itävallassa, moukat.Eikö haittaa kusi sukassa?
Ei me, mutta noi meitin pohjoisemmat naapurit kyllä.Te varmaan vedätte sukat sandaaleihin siellä Itävallassa, moukat.