Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
En tajunnu. Haista vittu ihan varoilta. :(
Kyllähän jokaisen suomalaisen, myös mamun, tarttee tuntea Tiernapoikien sanat. Sä murjaani et integroidu ikinä Suomeen jos et osaa näitä perusasioita.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Aijjaaha. Vai semmosta peliä tämä.

Wooo-ou, mie oon alieni. Mie oon laillieni alieni.

burb

.
Vladistökke pervaltti-nepseppeli rekokookel näbä. Tirpzziizzizippizpiiiz Chris Waddle.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Jos tämä foorumi on läpileikkaus suomalaisista, niin mikäpä siinä. Missä? Tuolla, kato! OTSONIKATO!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Onkohan markoj lähtenyt Pjuuttinin joukkoihin Krimille, kun ei näy miestä hollilla lain?

Tolerantti

Well-known member
Ei kai nyt vanha lahtarisuku ryssi? Kokkaroi lailla Tujusen tai Pihan. Tai mikäs tämä 6 vuotta samaa löpinää pitänyt ukko oli? Niinistö!
Vilho, Jussi vai Sale? Kuvaus sopii heihin kaikkiin. Tarkkana nyt!

Örfil

Guest
Ei kai nyt vanha lahtarisuku ryssi? Kokkaroi lailla Tujusen tai Pihan. Tai mikäs tämä 6 vuotta samaa löpinää pitänyt ukko oli? Niinistö!
Lahtarisuku :D

Joo, ja ryssin :wall:

MTV Total Sport tarjous oli mennyt umpeen perjantaina ja minä muistin asian tänään :( Eli aiempi hinta 12.95 e/kk on nyt 19.95 e/kk.
Voi tunareiden tunaria :wall: Ei auttanut selittely puhelimessa "sairaslomasta ja tarjous tullut duunimailiin" mm. muuta säälittävää yritystä ;)

En muuten tilannut normaalihintaan.... Taitaa olla nyt vaihtoehtona ns. "AlppuB2" eli pubiin katsomaan, jonka hinta on ns. jokerihinta eli määrittelemätön hinta ja majoitus ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lahtarisuku :D

Joo, ja ryssin :wall:

MTV Total Sport tarjous oli mennyt umpeen perjantaina ja minä muistin asian tänään :( Eli aiempi hinta 12.95 e/kk on nyt 19.95 e/kk.
Voi tunareiden tunaria :wall: Ei auttanut selittely puhelimessa "sairaslomasta ja tarjous tullut duunimailiin" mm. muuta säälittävää yritystä ;)

En muuten tilannut normaalihintaan.... Taitaa olla nyt vaihtoehtona ns. "AlppuB2" eli pubiin katsomaan, jonka hinta on ns. jokerihinta eli määrittelemätön hinta ja majoitus ;)
No olipa kallis 7 euroa.:eek: Onhan tuo nyt melkein 25 centtiä päivässä.:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Meillä on kanssa samanlaisia itkijöitä kampanjoitten jälkeen jälleenmyyjissä ja jostakin syystä mulla eniten. Olen joskus katsonut vähän sormien läpi noita ja nyt sitten soittelevat toivorikkaana. Onneksi meillä on koko tilaussysteemi muutettu niin, ettei enää onnistu hintojen tai alennusten mulkkaaminen jälkikäteen.

Vanhaan aikaan syötettiin itse tilauksia 'koneelle', nyt ei ole enää pääsyä sinne.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.