burb
.
Oletko kaikilta tunnettu sekä hyviltä kaivattu?Tuliks mulle toi miinuspiste koska olen musta?
Oletko kaikilta tunnettu sekä hyviltä kaivattu?Tuliks mulle toi miinuspiste koska olen musta?
Formulanomi miinus papukaijamerkkiUnohdit mun pisteet!
Kyllähän jokaisen suomalaisen, myös mamun, tarttee tuntea Tiernapoikien sanat. Sä murjaani et integroidu ikinä Suomeen jos et osaa näitä perusasioita.En tajunnu. Haista vittu ihan varoilta.
New York Times paljasti Merkelin ja Burbin puhelun sisältöä: Burb ei ehkä enää ole kosketuksissa todellisuuteenFormulanomi miinus papukaijamerkki
Mikä vitun laillineni? URVO!Aijjaaha. Vai semmosta peliä tämä.
Wooo-ou, mie oon alieni. Mie oon laillieni alieni.
Ja talkkuna murut.Tervetuloa mesenaattimarkut.
Ei kai nyt vanha lahtarisuku ryssi? Kokkaroi lailla Tujusen tai Pihan. Tai mikäs tämä 6 vuotta samaa löpinää pitänyt ukko oli? Niinistö!Meninkö pahus nyt ryssimään vormulat?
Vilho, Jussi vai Sale? Kuvaus sopii heihin kaikkiin. Tarkkana nyt!Ei kai nyt vanha lahtarisuku ryssi? Kokkaroi lailla Tujusen tai Pihan. Tai mikäs tämä 6 vuotta samaa löpinää pitänyt ukko oli? Niinistö!
LahtarisukuEi kai nyt vanha lahtarisuku ryssi? Kokkaroi lailla Tujusen tai Pihan. Tai mikäs tämä 6 vuotta samaa löpinää pitänyt ukko oli? Niinistö!
Tujunen ja Piha puhuivat heidän pressaehdokkaastaan, joten Sale ainoana sopii määritelmään.Vilho, Jussi vai Sale? Kuvaus sopii heihin kaikkiin. Tarkkana nyt!
No olipa kallis 7 euroa. Onhan tuo nyt melkein 25 centtiä päivässä.Lahtarisuku
Joo, ja ryssin :wall:
MTV Total Sport tarjous oli mennyt umpeen perjantaina ja minä muistin asian tänään Eli aiempi hinta 12.95 e/kk on nyt 19.95 e/kk.
Voi tunareiden tunaria :wall: Ei auttanut selittely puhelimessa "sairaslomasta ja tarjous tullut duunimailiin" mm. muuta säälittävää yritystä
En muuten tilannut normaalihintaan.... Taitaa olla nyt vaihtoehtona ns. "AlppuB2" eli pubiin katsomaan, jonka hinta on ns. jokerihinta eli määrittelemätön hinta ja majoitus