Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Meillä on kanssa samanlaisia itkijöitä kampanjoitten jälkeen jälleenmyyjissä ja jostakin syystä mulla eniten. Olen joskus katsonut vähän sormien läpi noita ja nyt sitten soittelevat toivorikkaana. Onneksi meillä on koko tilaussysteemi muutettu niin, ettei enää onnistu hintojen tai alennusten mulkkaaminen jälkikäteen.

Vanhaan aikaan syötettiin itse tilauksia 'koneelle', nyt ei ole enää pääsyä sinne.
Ihan oma moka se oli kun pukkasin sen "työlistalleni" tälle viikolle sen asian hoidon. Johonkinhan ne tarjoukset loppuu ja ne loppuu Elisalla siihen mihin ne sanoo sen päättyvän. Eipä siinä mitään voi niin minä kuin myyjäpoikakaan vaikka kumpikin olis kaupat halunnut tehdä, kun joku ylempää sanoi että "njet".

Eihän tuo 7 e paljoa ole mutta kun olen nyt sairaspäivärahalla, ja se saakelin tonni lähti nettona kuussa liksasta veks niin yhtäkkiä 7 e onkin iso raha. Aluksi juteltiin koko formuloiden järkevyydestä tilata, mutta kun "diipadaapa ja sitäjatätä lohtusuklaata" niin meinattiin että ei talous siihen kaadu, säästetään se vaikka muista "herkuista".

Täytyy nyt myös miettiä vaihtoehtoa "AlppuB3", josta en tosin tiedä mikä se on.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ihan oma moka se oli kun pukkasin sen "työlistalleni" tälle viikolle sen asian hoidon. Johonkinhan ne tarjoukset loppuu ja ne loppuu Elisalla siihen mihin ne sanoo sen päättyvän. Eipä siinä mitään voi niin minä kuin myyjäpoikakaan vaikka kumpikin olis kaupat halunnut tehdä, kun joku ylempää sanoi että "njet".

Eihän tuo 7 e paljoa ole mutta kun olen nyt sairaspäivärahalla, ja se saakelin tonni lähti nettona kuussa liksasta veks niin yhtäkkiä 7 e onkin iso raha. Aluksi juteltiin koko formuloiden järkevyydestä tilata, mutta kun "diipadaapa ja sitäjatätä lohtusuklaata" niin meinattiin että ei talous siihen kaadu, säästetään se vaikka muista "herkuista".

Täytyy nyt myös miettiä vaihtoehtoa "AlppuB3", josta en tosin tiedä mikä se on.
Eikös tuota kausipakettia saa edelleen hintaan 89€?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
( Eli aiempi hinta 12.95 e/kk on nyt 19.95 e/kk.
Taitaa olla nyt vaihtoehtona ns. "AlppuB2" eli pubiin katsomaan,
Itse vältyin Alppu-ratkaisulta tekemällä peliliikkeen viimeisen mahdollisen päivän viimeisenä mahdollisena tuntina. Siellähän möllöttää nyt MAXit ja Katsomot että eikun start your engines gentlemen vaan.

No olipa kallis 7 euroa.:eek: Onhan tuo nyt melkein 25 centtiä päivässä.:eek:
No hyvähän siellä on kovalla liksalla huudella.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itse vältyin Alppu-ratkaisulta tekemällä peliliikkeen viimeisen mahdollisen päivän viimeisenä mahdollisena tuntina. Siellähän möllöttää nyt MAXit ja Katsomot että eikun start your engines gentlemen vaan.

No hyvähän siellä on kovalla liksalla huudella.
Joku saattaa laittaa tupakkaan tai alkoholiin (Lasol incl.) enämpi kuin 7 euroa kuussa.:alppu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Käyks teille koskaan niin että salilla mietitte että tolle naiselle minä onanoin raivokkaasti kotona mutta sitten kotona huomaatte että ette enää muistakkaan miltä naaras näytti?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Käyks teille koskaan niin että salilla mietitte että tolle naiselle minä onanoin raivokkaasti kotona mutta sitten kotona huomaatte että ette enää muistakkaan miltä naaras näytti?
Sun kannattaa kysäistä voisitko ottaa valokuvan, kerrot samalla mihin käyttötarkoitukseen, niin tuskinpa raaskii kieltäytyä.

Örfil

Guest
Alpun muisti pelaa paremmin. Taidan minäkin siirtyä Lasoliin :ahem: Tuoremehu vie muistin!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Sun kannattaa kysäistä voisitko ottaa valokuvan, kerrot samalla mihin käyttötarkoitukseen, niin tuskinpa raaskii kieltäytyä.
Miks just mun? Enhän mä mitään maininnu että moista ongelmaa kokisin. Kunhan yleisesti kyselen.

Örfil

Guest
Katsomon kausipaketti. Sis formulat muttei muuta.
Okei, eli se nettiversio! Eipäs tullut ajateltuakaan tuota :wall:

Olin niin orjallisesti Elisa Viihteen ja TV:n varassa. Tuohan on edullinen ja oikeastaan se mitä vain tarvitsen. Tulee tuolle yhdelle isolle näytölle + bt-kuulokkeille käyttöä :ahem:

Tänks vinkistä, onneksi en ehtinyt tehdä mitään harkitsematonta :)

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Okei, eli se nettiversio! Eipäs tullut ajateltuakaan tuota :wall:

Olin niin orjallisesti Elisa Viihteen ja TV:n varassa. Tuohan on edullinen ja oikeastaan se mitä vain tarvitsen. Tulee tuolle yhdelle isolle näytölle + bt-kuulokkeille käyttöä :ahem:

Tänks vinkistä, onneksi en ehtinyt tehdä mitään harkitsematonta :)
Itse en aio enää tv-lähetyksiin palata. Nettiversio kulkee niin paljon kätevämmin matkassa mukana.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Itse en aio enää tv-lähetyksiin palata. Nettiversio kulkee niin paljon kätevämmin matkassa mukana.
Saattaisi kiinnostaa itseäkin, vaikka ehkä 85% olen himassa katselemassa ko. lähetyksiä. Miten Katsomo toimii, say, asteikolla 1-10. Kuvan laatu, yleinen toiminta. Millaisen nopeuden ja erityisesti millaisen laitteiston vaatii?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.