Örfil
Guest
Ihan oma moka se oli kun pukkasin sen "työlistalleni" tälle viikolle sen asian hoidon. Johonkinhan ne tarjoukset loppuu ja ne loppuu Elisalla siihen mihin ne sanoo sen päättyvän. Eipä siinä mitään voi niin minä kuin myyjäpoikakaan vaikka kumpikin olis kaupat halunnut tehdä, kun joku ylempää sanoi että "njet".Meillä on kanssa samanlaisia itkijöitä kampanjoitten jälkeen jälleenmyyjissä ja jostakin syystä mulla eniten. Olen joskus katsonut vähän sormien läpi noita ja nyt sitten soittelevat toivorikkaana. Onneksi meillä on koko tilaussysteemi muutettu niin, ettei enää onnistu hintojen tai alennusten mulkkaaminen jälkikäteen.
Vanhaan aikaan syötettiin itse tilauksia 'koneelle', nyt ei ole enää pääsyä sinne.
Eihän tuo 7 e paljoa ole mutta kun olen nyt sairaspäivärahalla, ja se saakelin tonni lähti nettona kuussa liksasta veks niin yhtäkkiä 7 e onkin iso raha. Aluksi juteltiin koko formuloiden järkevyydestä tilata, mutta kun "diipadaapa ja sitäjatätä lohtusuklaata" niin meinattiin että ei talous siihen kaadu, säästetään se vaikka muista "herkuista".
Täytyy nyt myös miettiä vaihtoehtoa "AlppuB3", josta en tosin tiedä mikä se on.