Albert Oil
Hippi ja juntti
Kai se on sama mitenpäin sieltä tulee, ei kai se etuajo-oikeuteen vaikuta? Tietysti eri asia jos on väärällä kaistalla.
Anteeksi, olenko ulostustoikissa?Kai se on sama mitenpäin sieltä tulee, ei kai se etuajo-oikeuteen vaikuta? Tietysti eri asia jos on väärällä kaistalla.
Otetaan venttiili irti kanavasta, suljetaan muut venttiilit jollakin tulpalla ja akkukoneella sitten, missä on sellaisen pitkän taipuisan varrenpäässä rassi, rassataan röörit. Kun muut kanavat on tukittu, kaikki imu on siinä rassattavassa kanavassa, eikä sisään tule moskaa. (IV-laite on täysillä päällä). Samalla venttiilit putsataan. Paskasempia on keittiön (rasvaa), wc:n (hiuslakkaa) ja kodinhoitohuoneen (vaatepölyä) venttiilit.Meidän taloyhtiössä on tällä viikolla IV-kanavien nuohous. Miten se tapahtuu huoneistossa?
Taas tullaan yleisavaimella sisälle. Lemmikeistä pyydettiin ilmoittamaan ovessa.
Minkähänlainen tupatarkastus tällä kertaa?
- leijonaLemmikeistä pyydettiin ilmoittamaan ovessa.
Onpas kelju tilanne. Ei helppoa olla lainaamatta, mutta toisaalta siinä voi mennä sekä rahat että kaveruus.Lainatako eräälle kaverille jokunen tonni? Loppusyksyyn asti vain,,,,
Lie kaverilla avioero tms "muutosten aika" edessa.
Lie bisneksetkin menneet hieman vituralleen viime aikoina, ja varmaan alkokin maistunut.
Mitkä lienee syyt ja mitkä seuraukset.
Lie omaisuutta jonkin verran tai jopa kohtuullisesti, niin luulis saavan pankistakin jonkinmoisen vipin.
Vähän käryää, mutta pitäisi kaveria jelpatakin. Voi perseen suti.:thumbfh::wall:
Mitä itse olen huomattavasti pienempiä summia (paria kymppiä ja vastaavia) lainaillut, niin olen siltä pohjalta lähtenyt, että enempää en lainaa kuin mitä on varaa jäädä saamatta takaisin. Jokunen tonni on kyllä hiukan eri pähkäilyn vaativa setelitukko.Lainatako eräälle kaverille jokunen tonni? Loppusyksyyn asti vain,,,,
Lie kaverilla avioero tms "muutosten aika" edessa.
Lie bisneksetkin menneet hieman vituralleen viime aikoina, ja varmaan alkokin maistunut.
Mitkä lienee syyt ja mitkä seuraukset.
Lie omaisuutta jonkin verran tai jopa kohtuullisesti, niin luulis saavan pankistakin jonkinmoisen vipin.
Vähän käryää, mutta pitäisi kaveria jelpatakin. Voi perseen suti.:thumbfh::wall:
Siitähän voit kirjata pantin lainalle.Kyllähän tuo vaatii ihan oikean velkakirjan. Mistä siihen kaksi puolueetonta todistajaa?? Jos ei asiaa saisi liiaksi levitellä...:dunno:
Kaverilla on netissä näkyvillä "myytävää tavaraa" varmaan ainakin kymppitonnin verran, mutta ei varmaan realisoitu nopeasti. Ja kiinteän omaisuuden myyntiä suunnittelee...
Pitänee keskustella tarkemmin, kuin kiireinen puhelinsoitto.
Ei onnistu minun kauppataidoilla se realisointi sen paremmin.:frank:Siitähän voit kirjata pantin lainalle.
No entäs pankille?Ei onnistu minun kauppataidoilla se realisointi sen paremmin.:frank:
ja liekkö netti ihan ajantasainen....
Ei niistä taida olla pankille, mutta kiinteästä omaisuudestaan olisi. Tai mistä minä tiedän kuka ok-talon omistaa. Tai eron takia myyntiä suunnittelee tms...No entäs pankille?
No sori hei. Ollu tässä vähä kaikkee. Mutta mä saan joulukuussa rahaa, ihan varmasti!Kyllähän tuota muutama iso seteli sinne ja toinen tänne tullut lainattua. Eipä ole takaisin kuulunut.