PuoliPöhkö
Well-known member
korastentti!konttikontti
korastentti!konttikontti
Kokasentti kottaentti. Kohmeellisestiintti kootäntti koontuivatmuntti kooksiantti.Koohanmuuttajilemantti kotaisipintti korjestaajäntti kontinkielenkontti korssejakuntti. Koinakinantti komaleillesontti. Koisivontti kouvotsvonikinkontti konnamentti kokaanmuntti.
Asiasta toiseen. Onko täällä vapaan puolella taso laskenut? Vai olenko minä vain (tarkoittaa vain minä) viisastunut?
On tainnut laskea. Paljon parempi oli silloin kun ekaa kertaa täällä puolella kävin. Sen jälkeen on ollut aina huonompi mitä useammin olen vieraillut, mitä te oikein ootte tehneet täällä :mad_old:?Asiasta toiseen. Onko täällä vapaan puolella taso laskenut? Vai olenko minä vain (tarkoittaa vain minä) viisastunut?
Kosentti konontti kuotontti kovoluutioentti kokajontti konsentti kokeetentti.Kokasentti kottaentti. Kohmeellisestiintti kootäntti koontuivatmuntti kooksiantti.
Kielellisten vähemmistöjen pilkkaamista!aikarontti pimeävintti pikkusintti mökkitontti pullopantti ykslantti
Mjoo, toi hymiön nimi ja sen ulkoasu ei välttämättä ihan kohtaa.Olen tällä forumilla niin uusi, etten ymmärrä kaikkien hymiöiden viestejä. Mitä tarkoittaa esim. tämä :frank: pallopää?
:doubtful:Ei ole auennut moisen merkitys minullekaan, joten olen pitänyt sitä yleensä jonkinlaisena "höh"-hymiönä. Olen kuitenkin välttänyt käyttämästä.
Tällä foorumilla tuntuu muutenkin hymiöiden käyttö olevan aika villiä, joten en niin hirvittävästi laske niiden informaatioarvon varaan. Lukuunottamatta käytetyimpiä. Useampi hymiö yleensä jo hämärtää sitä mitä niillä itse asiassa haluttiin viestiä.
Mielestäni toistepäin.Mielestäni :frank: kuvaa nolostusta paremmin kuin
Kaurismäen elokuvista tuttu Frank? Joo-o, oikeesti.Yllekirjoittaneellekin 'frank'-hymiön merkitys on epäselvä.
Vai mitä, Frank?Kaurismäen elokuvista tuttu Frank? Joo-o, oikeesti.
Mielestäni :frank: kuvaa nolostusta paremmin kuin
Tommi123:n kanssa samaa mieltä. on paljon nolompi kuin :frank:Mielestäni toistepäin.