Mulla paikat pysyy hampaissa ilman soitteluja ja käymisiäkin.Tässähän tämä. Soittelen muutamaan paikkaan ja käyn parissa paikassa.
Käkikellostakin käki lähtenyt jatkosodan kuumilla hetkillä kesällä -44 evakkoon jonnekin Ulvilaan?:doubtful:Ei täällä oikeasti käy kuin kiljusaavi.
Pyydä käymään meilläkin. Ehhehe.Ei täällä oikeasti käy kuin kiljusaavi.
Ei muutakuin möykkäämään, että That was Nice!Tuntisitteko olonne vaivaantuneeksi jos ravintolassa tilaisitte pizzaa ja tarjoilija toisikin vahingossa Nizzaa?
Kyllähän sen taktinen mies/nainen vois kuitata huumorillakin. Että sattuipas, hehehe!
vaan entäpä jos toiskin vahingossa pissaa?Tuntisitteko olonne vaivaantuneeksi jos ravintolassa tilaisitte pizzaa ja tarjoilija toisikin vahingossa Nizzaa?
Kyllähän sen taktinen mies/nainen vois kuitata huumorillakin. Että sattuipas, hehehe!
"vahingossa"...vaan entäpä jos toiskin vahingossa pissaa?
No eihän tää nyt HETI mennyt.No HETIKÖ tää meni hassutteluksi?
No heti. Sulla tulee ja menee heti. Niin kuin muillakin monilla.No eihän tää nyt HETI mennyt.
Samaa olen naureskellut.Rienarsuoki on ihan tylsä nykysi, kun riitelee ja vittuilee vaan tuolla f1-asiassa.
Samaa olen naureskellut.markoj taas on ihah tyhvä, kun postaa väärään otsikkoon.