Noh, kuis kävi? Tuli semmonenkin muuten mieleen, että kahden ihmisen kantamana homma helpottuu vieläkin enempi. Ei vaan tullu heti ajateltua...Jaajaa juujuu, no tuossahan on tolkkua .
Jo pelkäsin että sohvista tulee niinku Postin kulku ja tapetti mun elämään.
Jonkinlaisella kemiallisella imurilla.miten saan jotkut liput tahi paperit/kortit haltuuni, notta pääsen laivaan?
En ole varma, mutta uskoisin sun saavan varausnumeron, jolla saat sitten lähtöselvitystiskillä liput. Noin se ainakin lentohärveleissä toimii.Sitä vaan, että jos netin kautta varaa risteilyn Tallink-Siljalta, niin tarvitaanko projektissa tulostinta? Vai miten saan jotkut liput tahi paperit/kortit haltuuni, notta pääsen laivaan?
Monasti paras konsti on kun piirrät liput itse. Sillä tavalla pääsee varmasti sisälle.Sitä vaan, että jos netin kautta varaa risteilyn Tallink-Siljalta, niin tarvitaanko projektissa tulostinta? Vai miten saan jotkut liput tahi paperit/kortit haltuuni, notta pääsen laivaan?
Kyllä. Kyseisellä tavallahan Jjusban pääsi itsekin 'sisälle' -> Kilpistorven hinttihourulaan. Jakaa kuulemma vuoteen HönttiHowdyn kanssa. Aika velikultia.Monasti paras konsti on kun piirrät liput itse. Sillä tavalla pääsee varmasti sisälle.
Onko tuo joku e-pillereiden maskuliininen versio?:doubtful:Mie käytän käteviä e-lippuja.
On. Ehkäisylippu. Aina kun meinais ruveta saamaan, joutuu partneri lähteen jonnekin siitä pois sillä lipulla.Onko tuo joku e-pillereiden maskuliininen versio?:doubtful: