oldez
Well-known member
Ainakin äidinkielen opettajasi!Olen kyllä sitä mieltä, että ne ketkä leikkaavat sipulia sahateräisellä veitsellä saisivat työntää ne sipulit silmiinsä. Kaikkiin kolmeen!
Ainakin äidinkielen opettajasi!Olen kyllä sitä mieltä, että ne ketkä leikkaavat sipulia sahateräisellä veitsellä saisivat työntää ne sipulit silmiinsä. Kaikkiin kolmeen!
Olen samaa mieltä. Tuntuu joillekin olevan ihan ehdotonta shittiä, että veitsi kun veitsi käy hommaan kun hommaan. Leipäveitsellä vedetään filettä pihveiksi ja kokkiveitsellä nilskitään pullaa ja laastaria kuluu. Teroitusta ei harrasteta vaikka siitä on tuhat kertaa sanottu, että KUNNON VEITSET sipastaan terään ENNEN ja JÄLKEEN käytön. Hermo menee saatana.Olen kyllä sitä mieltä, että ne ketkä leikkaavat sipulia sahateräisellä veitsellä saisivat työntää ne sipulit silmiinsä. Kaikkiin kolmeen!
Sillä voi tehdä lähes kaiken, muttei oikein mitään kunnolla, paitsi itsensä telomisen.Höpsis. Sellainen pieni sahalaitainen veitsi on paras yleisveitsi keittiöön, sillä voi tehdä lähes kaiken ja vähän päälle. Myös sipulin pilkkomisen.
Me heterot ainakin käytetään tuollaista.
Näin on. Avomaankurkut taas tylsyttävät veitsen alta aikayksikön. Ja epäsymmetristä terää ostaessa vasurirunkkareiden kannattaa tarkistaa, että on oikea kätisyys vasenkätisellekin.Tomaatin leikkaamisessa semmonen hieno pieni sahalaitainen on hyvä.
Onko autotalli pakollinen ja jos ei oo, niin mihin hermopullo silloin kuuluu?Kokkiveitsen terän pitää olla taottu. Ja talosta pitää aina löytyä myös roskapuukkoja eli halpoja morapaskoja, joilla saa surutta ronkkia. Samoin pakastimesta kossu ja autotallista ns. hermopullo.
Ei toki, tälloin paikka on vapaavalintainen, mutta pullon luonteesta johtuen salainen ja ns. reviirillä.Onko autotalli pakollinen ja jos ei oo, niin mihin hermopullo silloin kuuluu?
Minulla ne on hyllyssä telkkarin alapuolella.Ei toki, tälloin paikka on vapaavalintainen, mutta pullon luonteesta johtuen salainen ja ns. reviirillä.
*tirsk*Se pieni ja huono ei ollut sahalaitainen.