Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä punnitsisin omat kassini ja veisin sitten ne timantit helykauppiaalle. Loppuajan joisin kaljaa.
Onkos siellä Lieksassa jokin yleisesti tiedossa oleva itämaisten elämyspalveluiden myyntipaikka? Työkaveri lähdössä koht'puoliin sinnepäin viikon mökkireissulle äijäporukan kanssa ja asiakaspalvelijat vielä hakusessa.
On. Yks kouvotsvoni.Onkos siellä Lieksassa jokin yleisesti tiedossa oleva itämaisten elämyspalveluiden myyntipaikka? Työkaveri lähdössä koht'puoliin sinnepäin viikon mökkireissulle äijäporukan kanssa ja asiakaspalvelijat vielä hakusessa.
:ahem: Peruukki päähän niin täydestä menee, kun tarpeeksi promilleja.On. Yks kouvotsvoni.
Kouvotšenkolla vaiko asiakkaalla?:ahem: Peruukki päähän niin täydestä menee, kun tarpeeksi promilleja.
Jalkasilsaa? Kyllä varmaan.Onkohan ns. kaupunkimaastoautojen kuljettajilla pääsään keskimääräistä enemmän sitä kullanhohtoista nestettä, joka yleensä poistuu ihmiskehon alaosasta?
Kuukletin vastauksen mutten sitä kerro jotta joudut kuuklettamaan IHAN ITSE!!! ÄHÄHÄHÄHÄÄÄ!!!!Onkohan vielä olemassa psyykenlääkkeitä, jotka sisältävät haloperidolia?
Jos ei ole, niin kaikki kyseiset lääkkeet ovat silloin haloperidolittomia, jännä sana.Onkohan vielä olemassa psyykenlääkkeitä, jotka sisältävät haloperidolia?
Mäkin oon mukamas 'googletellut' sitä sun tätä ynnä yhtä ja toista mutta oikeasti olen lojunut vaatteet vinkuen vällyn välissä ja haissut pahalle. Olisiko sinunkin siis, arvoisa lukija, aika kohdata totuus?Kuukletin vastauksen mutten sitä kerro jotta joudut kuuklettamaan IHAN ITSE!!! ÄHÄHÄHÄHÄÄÄ!!!!
Jos tykkää autoleikeistä. Jos taas tykkää lääkärileikeistä, niin lääkäriliittoon tukka suorana.Kannaattaks Autoliittoon liittyä? Kovasti soittelevat ja anelevat jäseneksi. Anyone?
Ei vittu. Lähti suorilta sellainen nauruhaukunta ja sitten näytön kuivailu käyntiin.Kerra kuukletin että burb niin heti soi ovikello ja oven takana seiso sellanen puutarhatonttu.
Tottakai kannattaa.Kannaattaks Autoliittoon liittyä? Kovasti soittelevat ja anelevat jäseneksi. Anyone?