Oisko niin, että USA:n harjoittamalla politiikalla arvellaan olevan heijastusvaikutukset jokaiseen maailman kolkkaan? Ja jopa paikallispolitiikan suoria vaikutuksia merkittävämmät.Miksi Suomessa ollaan niin kovin kiinnostuneita USA:sta? Kyllä mä ymmärrän syyt miksi ameriikan presidentinvaalit kiinnostaa, mutta miksi ne tuntuu kiinnostavan enämpi kuin Suomen kuntavaalit?
Siks ku suomalaiset on niin kansaivälisii ja esimerkillisii maailmankansalaisii. U know it dude!Miksi Suomessa ollaan niin kovin kiinnostuneita USA:sta? Kyllä mä ymmärrän syyt miksi ameriikan presidentinvaalit kiinnostaa, mutta miksi ne tuntuu kiinnostavan enämpi kuin Suomen kuntavaalit?
Kunhan vaan Kerava saadaan purettua jollain tekosyyllä, niin hyvä tulee. Voisi kysyä Obamalta ja Romneylta, että millä tavoin he toteuttaisivat tämän.Kait se sillei tavalateen on enämpi vaikutusvaltaa yleiseen tilanteeseen jenkkilän johtajalla kun sälleillä jotka istuksii kokouksessa miettimässä että vedetäänkö se tuusulan uus ohitusties tosta vai täältä.
Toivottavasti täältä.
Pistetäänkö nettihuhu liikenteeseen, että Keravan maaperässä on öljyä?Kunhan vaan Kerava saadaan purettua jollain tekosyyllä, niin hyvä tulee. Voisi kysyä Obamalta ja Romneylta, että millä tavoin he toteuttaisivat tämän.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xaQ2P189dNw#t=27sMillähän hakusanoilla mahtaisi löytyä tuo tmoin avatarina käyttämä kuva Heikki Silvennoisesta? Ei meinaan löydy.
Solikin video, no ilmankos.
Eikös Heikki Silvennoinen ollut se Kummelin tyyppi?Millähän hakusanoilla mahtaisi löytyä tuo tmoin avatarina käyttämä kuva Heikki Silvennoisesta? Ei meinaan löydy.
Ei, kun minä :frank:Eikös Heikki Silvennoinen ollut se Kummelin tyyppi?
Ai jaa. Minä kun luulin, että Heikki Kahilainen oli Jjusban?Ei ollut. Se oli Heikki Kahilainen.
seuraavaa "työkalujen" arvontaa odotellaan...Jokainen on oman elämänsä "Kummelin tyyppi".