Erinäisten kysymysten tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Onkohan nyt tapahtumaköyhä aika menossa, kun foruminkin jutut ovat niin... Pitäisiköhän lähteä uuteen kotiin? :confused:
Aika samat jutut sielläkin. Tai oikeastaan 90% toikesta löytää vertaisensa Forumilta.

Paitsi että vähän rauhallisempaa, kun kurski ja Joni ei sentään koko aikaa syö, juo tai poseeraa.:eek:
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Miksi se Juha Pirkkoa haluaisi, siis sillai? Miksei Marja-Liisa kiinnosta? Kummalla isonpi?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Onko Sveitsissä ihan Saksan/Ranskan rajan pinnassa jotain mielenkiintosta kateltavaa?
Syyskuun kotimatkaa tässä jo suunnittelen ja Veitsi olis niin lähellä reittiä, että vois ihan vaan hupia koukata sen kautta.

Tosta Saksan ja Ranskan rajaa ajan alas Saksan puolella ilmaisilla teillä niin kauan, kunnes on pakko mennä Ranskan (maksullisille) teille. Niinkuin näkee, Veitsi ois aika hyvin hollilla:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Toinen vaihtoehtohan on tietty se tyypillisin: Niin vitusti läpi Euroopan eikä oikeestaan pysähdytä kuin tankkaamaan :D
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Onko Sveitsissä ihan Saksan/Ranskan rajan pinnassa jotain mielenkiintosta kateltavaa?
Syyskuun kotimatkaa tässä jo suunnittelen ja Veitsi olis niin lähellä reittiä, että vois ihan vaan hupia koukata sen kautta.
[/IMG]
Montreuxssä kattomassa Freddy Mercuryn patsas.

Gruyèresin kylä tosa aika hollilla jos tykkää ko. juustosta. Siellä ihan hieno pikku kylä linnoineen jossa kiva käydä vaikka syömässä ja ostamassa palanen juustoa. Pikku lenkki tosin.

Jungfrau ihan hieno myös, mutta tekee jo mutkan. Sveitsin Alpit on kesällä hienot.
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ranskan puolella esim. Uusi-Kaledonia ja Guadeloupe on kuulemma semmosia epätyypillisiä Manner-Euroopan mestoja että jos eksotiikkaa halajaa niin sinne.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Sveitsissä on muuten kanssa maksulliset tiet, mutta maksu on sitten vuosikohtainen (40 CHF). Sama OoPeeLandiassa, mutta siellä tarroja saa vähän eripituisina (mutta helvetisti kalliimpina).

Vuorethan kai tuolla se näkeminen on aika pitkälti. Ja niihin liittyvät järvet.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Onko Sveitsissä ihan Saksan/Ranskan rajan pinnassa jotain mielenkiintosta kateltavaa?
Itse olen tarkoituksella vältellyt tuota Pohjois-Sveitsiä, kun sehän on aika tasaista seutua. Junan ikkunasta olen katellut ja ainakin Zürichin ja Bernin väli on tylsää junailuseutua. Noilla seuduilla olen pysähtynyt ainoastaan Neuchatelissa ja Yverdon-Les-Bainsissa. Ihan kivoja pieniä kaupunkeja järven rannalla, muttei mitään erikoista. Vuoristomaisemaa siellä ei ole. Nyon menee samaan kategoriaan ja Genevestä en ole oikein koskaan tykännyt.

Sen sijaan Lausanne on nätti kaupunki ja Montreux on ehdottomasti koukkauksen arvoinen. Lausannen ja Montreuxin välin kun ajaa pientä rantatietä pitkin niin siinä on Unescon maailmanperintölistallekin päässyt Lavauxin viininviljelysalue kukkuloiden rinteillä. Ja Genevenjärvi on hieno etenkin kuumilla keleillä, kun kylmästä vedestä nousee usvaa ja peittää osittain vastarannan vuoret. Käsittämättömän kirkasta vettä siinä lätäkössä.
 
Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Itse olen tarkoituksella vältellyt tuota Pohjois-Sveitsiä, kun sehän on aika tasaista seutua. Junan ikkunasta olen katellut ja ainakin Zürichin ja Bernin väli on tylsää junailuseutua. Noilla seuduilla olen pysähtynyt ainoastaan Neuchatelissa ja Yverdon-Les-Bainsissa. Ihan kivoja pieniä kaupunkeja järven rannalla, muttei mitään erikoista. Vuoristomaisemaa siellä ei ole. Nyon menee samaan kategoriaan ja Genevestä en ole oikein koskaan tykännyt.

Sen sijaan Lausanne on nätti kaupunki ja Montreux on ehdottomasti koukkauksen arvoinen. Lausannen ja Montreuxin välin kun ajaa pientä rantatietä pitkin niin siinä on Unescon maailmanperintölistallekin päässyt Lavauxin viininviljelysalue kukkuloiden rinteillä. Ja Genevenjärvi on hieno etenkin kuumilla keleillä, kun kylmästä vedestä nousee usvaa ja peittää osittain vastarannan vuoret. Käsittämättömän kirkasta vettä siinä lätäkössä.
:thumbup:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös