Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Missä on se hahmo Joni?

Keskivanhoissa jutteluissa tuon niminen kaveri mesoaa kovasti, vaan missä hän on? Olisi kiva tutustua kun itse olen näemmä ollut aktiivisena palstalla aina silloin kun Joni on ollut karkuteillä niin ei ole koskaan päässyt hahmon edesottamuksiin tutustumaan. Missäs (ennen niin aktiviinen) tyyppi oikein luuraa? Koska hän palaa?

Joo, sun täytyy lyöttäytyä Jonin kanssa yhteen. Saisi ihan kivan reality-ohjelman siitä.

Jonia ei ole olemassakaan, vaan hän on kollektiivisesti keksitty satuhahmo, kuten vaikkapa Jeesus.
Mööteissä Jonia palkataan esittämään kuka milloinkin joutojamppa.

Jonia ei ole olemassakaan, vaan hän on kollektiivisesti keksitty satuhahmo, kuten vaikkapa Jeesus.
Mööteissä Jonia palkataan esittämään kuka milloinkin joutojamppa.

Kauheasti esittäjääkään nykyään tarvita, kun kaveri ei möötteissä enää näe, ei edes itse järjestämissään.

Ei vaan se johtuu siitä, että mulla oli aivokalvontulehdus ja Mehellä pingis.

Mulla oli aivokallontulehdus.

Siskon vanhempi tytär on sitä mieltä, ettei ole mitään pääkalloa, vaan ne on kallopäitä.

LAPSET! HÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!! HAHÄHÄHÄHÄHÄ!!! NÄYTÄNKÖ SULLE KUVIA LAPSISTA? HJÄHÄHÄ! KATO!!! LAPSIA SAATANA!!! :D:D:D:D: HAHAHA!

Tiäks.

Milloin Forumilla on viimeksi suoritettu evakuointiharjoitus? Eikö olisi jo aika? Nimittäin jos tosipaik... ONKO PEISKAAR?!?!?

Missä väestön kokoontumispaikka. Oisko Turussa? Liittyykö kokoomus tähän jotenkin? Jos liittyy, niin saako lähteä kun on valmis? Ei pirise vielä.

Eiköhän se ole aikalailla automaatio jollei ole rahaa ja toista puoliskoa ei ole näköpiirissäkään.

Mutta Kokoomus tietää paremmin. Siksi mainitsemani kaltaiset päätetään tuhota järjestelmällisesti. Vitun köyhät.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.