Erinäisten kysymysten tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Haa

Liikennevalojen ohjelmointilogiikasta kysymys:

Onko niin, notta esimerkiksi neljän kadun risteyksessä liikennevalot näyttävät kaikkiin suuntiin punaista jonkin aikaa? Ja jos näin on, niin kuinka monta sekuntia punainen palaa kaikille?

Onko niin, notta esimerkiksi neljän kadun risteyksessä liikennevalot näyttävät kaikkiin suuntiin punaista jonkin aikaa? Ja jos näin on, niin kuinka monta sekuntia punainen palaa kaikille?
Vaihtelee sekä ajankohdan että paikkakunnan mukaan.

Kyllä noin on. Oon ollut panevinani merkille, että talvella punaiset palaa joka suuntaan pidempään kuin kesällä. Risteyskohtaisia eroja olen myös havainnut.

edit. Sam oli nopeempi, mutta mullapa onkin pidempi vastaus :frank:.

Itse en mitään erityistä aikarajaa yhtäaikaisten punavalojen palamisen suhteen ole huomannut. Jos risteyksessä on suojatiekin, niin voisi punaisten palamisella pitkään olla jokin syykin.

Keltaisten kesto ennen punaisille vaihtumista on tien nopeusrajoituksen mukaan ohjelmoitu.

Ottaaks joku mun kanssa erän pop-o-maticia?

kimble.jpg

Lääkäri on kieltänyt multa Kimblen peluun. Liian raju laji.
Itsellä pahat muistikuvat, kun joskus skidinä jouduin monta kertaa aloittamaan alusta. Silloinkos se oli, kun joku "hyppäsi" oman nappulani yli vuorollaan...

Vuoden ensimmäiseksi postaukseksi ajattelin päräyttää jotain todella järisyttävää mutta en oikein keksi mitä. Oisko ideoita?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.