Espanjan GP 2007: Vapaat harjoitukset

Mangelo

Well-known member
Mr Natural sanoi:
Joko pehmeät renkaat eivät toimi Ferrarilla niin hyvin kuin muilla tai sitten panttaavat vielä pehmeämpien kumien vauhtiaan. Veikkaan jälkimmäistä, mut ehkäpä McLarenillakin on vielä vauhtia reservissään. Tiukka vääntö tulee paalusta.
Olisi edes kolmas. Pahalta näyttää, ettei paalulle ole taaskaan asiaa.

Dimmu

Well-known member
Sijainti
Turku
Saas nähdä miten aika-ajoissa käy. Kimin vauhti näyttää jälleen olevan hukassa. :mad_old: Toivottavasti olen väärässä, mutta nyt on taas vahva tunne, että Räikkönen ottaa turpakeikkaa Massalta aika-ajoissa. Joka tapauksessa tämä Espanjan GP on totuuden paikka, jos heh, Massa on nopeampi, niin silloin voi lopettaa spekuloinnit Ferrari-kuskien välisestä vauhtijärjestyksestä.

Mikkonen

Well-known member
Dimmu sanoi:
Saas nähdä miten aika-ajoissa käy. Kimin vauhti näyttää jälleen olevan hukassa. :mad_old: Toivottavasti olen väärässä, mutta nyt on taas vahva tunne, että Räikkönen ottaa turpakeikkaa Massalta aika-ajoissa. Joka tapauksessa tämä Espanjan GP on totuuden paikka, jos heh, Massa on nopeampi, niin silloin voi lopettaa spekuloinnit Ferrari-kuskien välisestä vauhtijärjestyksestä.
Edelleen muistetaan se, että vain nopeudella, joka tuottaa MM-pisteitä, on merkitystä. ;)

öö ruz

Speed for ever
Minua huolestuttaa eniten se että Ferrari näyttäisi oleva puoli sekkaa Mäkkejä hitaampi. Aika-ajoissa tekee tiukkaa kolmen sakkiinkin.:jaska:
Mihin se vauhti mikä oli testeissä on kadonnut?

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
öö ruz sanoi:
Minua huolestuttaa eniten se että Ferrari näyttäisi oleva puoli sekkaa Mäkkejä hitaampi. Aika-ajoissa tekee tiukkaa kolmen sakkiinkin.:jaska:
Pr-kierrokset..ne pr-kierrokset. Ferrari on hyvässä vauhdissa varsinkin Kimin kohdalla kun ajetaan pitempää settiä, mutta aika-ajoissakin pitäisi pärjätä

Mikkonen

Well-known member
öö ruz sanoi:
Hieman huolestuttavaa toki, mutta eihän tuossa nyt ollut koko totuus. Esim. Nico oli Williamsillaan 0,1 s Räikkösestä ja Rellutkin vain 0,3 s Ferrareista. Jos tämä olisi koko totuus, niin olisivat melkoisia voimasuhteiden muutoksia. Ei Ferrari millään ole tipahtanut puolen sekunnin päähän McLareneista kuukauden aikana. Jos aika-ajossa erot ovat näin suuria, niin silloin on kyllä taktiikoissakin vaihtelua ihan selvästi. :)

Mikkoz84

Schufosi
Mikkonen sanoi:
Hieman huolestuttavaa toki, mutta eihän tuossa nyt ollut koko totuus. Esim. Nico oli Williamsillaan 0,1 s Räikkösestä ja Rellutkin vain 0,3 s Ferrareista. Jos tämä olisi koko totuus, niin olisivat melkoisia voimasuhteiden muutoksia. Ei Ferrari millään ole tipahtanut puolen sekunnin päähän McLareneista kuukauden aikana. Jos aika-ajossa erot ovat näin suuria, niin silloin on kyllä taktiikoissakin vaihtelua ihan selvästi. :)
Joo mä en kanssa usko, että tilanne on noin huono oikeasti. Joko ferrari hakee erilaista taktiikkaa tai sitten aika-ajoissa räjähtää.

takasiipi

Well-known member
Ferrari ei tainnut ajaa kierrostakaan pehmeämmillä renkailla.

Valde

Well-known member
Tuliko Räikköselle kakkosektorissa joku kämmi. Menetti siellä puol sekkaa, muuten nopeaampi kuin Massa.