Törmäsin tänään uudelaiseen estäjätyyppiin.
SE seisoi kassajonossa mun edessä kolme karkkipussia kädessään. Kuitenkaan SE ei millään voinut laskea niitä pusseja hihnalle, ja sitten laittaa se muovilätkää hihnalle, jolloin mä olisin päässyt laittamaan lätkän ja vuorostaan latomaan omia ostoksiani siihen.
Ei, vaan SEN oli pakko odottaa niin kauan, että edellämenevän ostokset olivat kaikki menneet kassasta läpi ja maksettu. Sitten vasta SE asetti ne karkkipussinsa siihen hihnalle, mutta edelleen seistä törötti samassa paikassa, estäen takanatulijan, tässä tapauksessa minun pääsyn hihnalle kamoja latomaan. Ei millään voinut muovilätkää laittaa siihen, tai antaa tilaa, että mä olisin päässyt laittamaan sellaisen.
Vasta siinä vaiheessa kun kassa sanoi SILLE summan, SE siirtyi sen verran, että pääsin laittamaan ostoksia hihnalle.
Jos SE olisi toiminut niinkuin normaalia on, jo siinä vaiheessa kun SEN edellämenevän tyypin ostokset olivat kassan käsittelyssä, mä olisin voinut latoa ostoksiani hihnalle ja heti kun SE olis rahastettu, mua seuraava olisi päässyt laittamaan omiaan.
Tää nyt ei ajallisesti merkannut paljoa, mutta huomasin, että mun takanaoleva ostaja jäätelöineen alkoi jo vähän alkoi hermostua. Jäätelön roudaus himaan tälleen kesäkuumalla (lämpöä kaupan mittarin mukaan yli 20 astetta) on sekuntipeliä.