Vai oli se Noube käymässä City Marketissa. Koskahan se on ehtinyt sen golfin Masters-turnauksenkin voittamaan?Willer sanoi:Tämä Estäjä oli jo vähän sen näköinenkin - pituutta 190cm, pitkä nuhruinen (vihreä) takki, lippalakki vedetty kulmakarvojen päälle ja päässä silmälasit, joiden aurinkolinssit oli käännetty ylöspäin. Huumorintajuakin löytyi, nimittäin kassan ynnäilessä sen kuittia, päästi Estäjä kuuluvan naurunremahduksen. Ei ne ihan huumorintajuttomia ole.
Totta. Eilenkin motarilla ajellessa tasana 120 km/h jouduin ohittamaan kaksi moottoripyörää jotka matelivat noin sadan kilometrin tuntivauhtia estäen näin minua käyttämästä oikeaa kaistaa juuri siinä kohdassa tietä kuin olisin halunnut :mad_old: Tuollaisia estäjiä ne kaikki pärinäpojat ovat (ja -tytöt, sillä toinen estäjä oli nainen) :nope:Il Tempo Gigante sanoi:Se tässä on huolestuttavaa, että Estäjät ovat vähitellen siirttäneet toimintaansa marketeista myös tieliikenteeseen.
...päivitykset, ohjelmat ylipäätään, jne. Estää ajoittain työntekoa tehokkaammin kuin kuusiziljardia kovaäänistä, räikeästi pukeutuvaa, ylipainoista, isoihin kultakoruihin ja kenties myös itsetehtyihin rintarosseihin pukeutunutta estäjämuoria.Willer sanoi:Mä luulen, että monet Estäjistä ovat siirtyneet töihin tietoturva-alalle. Siellä sitä saa estää ihan ammatikseen (palomuurit, käyttäjäoikeudet, tunnukset, salasanat..).
Puhumattakaan suurten yritysten tällaisista heeboista. Tuohon toimenkuvaan kun vielä lisätään hidas, kankea ja epäkäytännöllinen toimintatapa ja lomakkeet kolmena kappaleena, niin estämisestä muodostuu suoranainen taiteenlaji :thumbup:Willer sanoi:Mä luulen, että monet Estäjistä ovat siirtyneet töihin tietoturva-alalle. Siellä sitä saa estää ihan ammatikseen (palomuurit, käyttäjäoikeudet, tunnukset, salasanat..).
Eikös me sovittu jotain....?!Sam sanoi:Puhumattakaan suurten yritysten tällaisista heeboista. Tuohon toimenkuvaan kun vielä lisätään hidas, kankea ja epäkäytännöllinen toimintatapa ja lomakkeet kolmena kappaleena, niin estämisestä muodostuu suoranainen taiteenlaji :thumbup:
Luullakseni et toimi tietoturva-alalla.Formulanomi sanoi:Eikös me sovittu jotain....?!
En toimikaan, mutta tuo kertomus oli selkeästi siitä virmasta missä työskentelen. :mad_old: :wink:Sam sanoi:Luullakseni et toimi tietoturva-alalla.
Toimintatavat siis ovat kuin suoraan 80-luvun valtion konttorista :ahem: Vaan se siitä.Formulanomi sanoi:En toimikaan, mutta tuo kertomus oli selkeästi siitä virmasta missä työskentelen. :mad_old: :wink:
[Attachment denied by WatchGuard SMTP proxy (type "(none)", filename "Visitor_card.doc")]
Esimerkki estämisestä
Senkö takia sitä ei saa arvostella?Formulanomi sanoi:En toimikaan, mutta tuo kertomus oli selkeästi siitä virmasta missä työskentelen. :mad_old: :wink: