Estäjät

Archie

Well-known member
Ratkaisu

Estäjiä taas tänään kaupassa. Tällä kertaa estäjä ei mättänyt tavaroitaan kassiin vaan luki napolinpatapussin ohjeita. Tämä ei kuitenkaan ollut varsinainen asiani. On nimittäin niin, että olen löytänyt ratkaisun kaupan estäjäongelmaan, noin 86,4 prosentissa tapauksia. Ratkaisu on, että miehille ja naisille on omat kassat!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Joku naisihminen ilmeisesti piti minua estäjänä tänään citymarketissa. Voi hittiläinen, että minua raivostutti se tyyppi. Olihan siellä jonoja, mutta jonotustilaa olisi ollut ihan riittävästi. Kaikesta huolimatta se tunki ihan 'ihoon' kiinni. Ensin ajattelin, että siinä on joku tuttu, joka mielestään 'humoristisesti' haluaa yllättää minut tulemalla reviirilleni. Vilkaisin - ihan tuntematon nainen. Siirryin jonossa eteenpäin heti kun oli mahdollista irrottautuakseni hänestä ja kohta se oli taas perässä 'kiinni'. Teki mieli tönäistä sitä taaemmaksi. :mad_old:

markoj

Custom User
Toikin aiheeseen liittyen, olen ottanut tavakseni toimia estäjänä Lidl:n, Cassojen ym. saakutin pienet ja ahtaat kassatiskit omaavissa kaupoissa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Potentiaalinen estäjä-hahmo havaittu muutama tuokio sitten paikallisen CM:ketin he-vi osastolla. Kyseinen naishahmo käpälöitsi valehtelematta yli kymmentä kurkkua vihannestiskistä. Ei muuten ottanut ollenkaan kurkkua kärriinsä loppujenlopuksi. Ma taasen puutarhataustaisena hahmona vilkaisin kriittisesti kurkkuläjää ja säilöin kärriini ekan silmiini osuneen mahdollisimman tumman ja ohuen kurkun. En käpälöinnä yhtään.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Il Tempo Gigante sanoi:
. Ma taasen puutarhataustaisena hahmona vilkaisin kriittisesti kurkkuläjää ja säilöin kärriini ekan silmiini osuneen mahdollisimman tumman ja ohuen kurkun. En käpälöinnä yhtään.

Miten sä siirrit sen kärryyn, jos saa olla utelias?

DFiaA

I told you so
:) :)

Yks päivä oli estäjä, ihme kyllä Lidlissä. Jotakin kun oli mun vuoro päästä kassalli niin sieltä tuli joku tyyppi kuittien ja kortin kanssa säätämään ja meni 10min ....

:)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
J.Heldenview sanoi:
:) :)

Yks päivä oli estäjä, ihme kyllä Lidlissä. Jotakin kun oli mun vuoro päästä kassalli niin sieltä tuli joku tyyppi kuittien ja kortin kanssa säätämään ja meni 10min ....