Esteban Gutierrez

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Vallan toinen aihe on sitten se, miten hyvin GP2:n voimasuhteet korreloivat F1:n kanssa.
Ei tietenkään täysin korreloikaan, mutta jos nyt jotain indikaatiota haluaa historiasta hakea, niin ennemmin tuollaista, jossa miehet ovat ajaneet samalla kalustolla samaan aikaan vaikkakin sitten eri luokassa, kuin sellaista, jossa on ajettu täysin eri autoilla, eri renkailla, eri vuosina, eri kuskeja vastaan jne.
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Kappas, aina oppii jotakin. Pastori ottanut aika rumasti nekkuun.

Vallan toinen aihe on sitten se, miten hyvin GP2:n voimasuhteet korreloivat F1:n kanssa.
Sitähän minä tuossa väänsin jo, että Bottasin ja Gutierrezin tasoa toisiinsa ei voi verrata sillä miten he pärjäävät tallikavereihinsa verratuna. Onhan niissä tallikavereissakin eroa.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Sitähän minä tuossa väänsin jo, että Bottasin ja Gutierrezin tasoa toisiinsa ei voi verrata sillä miten he pärjäävät tallikavereihinsa verratuna. Onhan niissä tallikavereissakin eroa.
Toinen on GP-voittaja, toinen ei?
 

Loko

Ajatusrikollinen
Liittynyt
27.5.2011
Viestit
1325
Sijainti
Tampere
Toinen on GP-voittaja, toinen ei?
Onkohan kukaan täyden kauden voittaja-autolla ajanut kuski sijoittunut MM-sarjassa yhtä huonosti kuin Maldonado? 15. :D

Ekana tuli mieleen tsekata miten Fisichella sijoittui sen Jordanin romurallivoiton jälkeen: 12. Tallikaveri Firmanilta taas jäi yksi kisa välistä, joten ei sijoittunut 19. koko kauden ajaneena :p

Edit: Vastaus lähempänä kuin arvaankaan :eek: Mulla oli jotenkin muistikuva että Senna oli Pastorin edellä mutta eipä ollutkaan vaan yhden sijan alempana.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös