bigbear
Well-known member
Eli onko kisa kuntoisista autoista (ainoa kriteeri =etuveto) mitattu 0-100 kiihtyvyyksiä tai 50-150 kiihtyvyyttä? tuloksia tänne sillä kiistellään kaverin kanssa kuinka nopeasti voi edes etuvedolla kiihdyttää...
No vaikka siten, että kotimainen rata-autoiluhan (luetaan S2K) suoritetaan pääosin etuvetoisella kalustolla - mitä nyt pari Bemaria on seassa pyörimässä.SpeedKing:
Ketä kiinnostaa etuvetojen = väärävetojen kiihtyvyydet?
Etupyörät= ohjaa
Takapyörät= vetää
Hyvin yksinkertaista.
Miten tämä topicci muuten littyy kotim rata-autoiluun?
Noin kapean renkaan täytyy sutia aivan valtoimenaan. Kaverini kysyi muinoin Omegaansa 215-kumeja Haveriselta (Sutii Oy). Ukko sanoi, että älä noin kapeita laita nehän sutii koko ajan. Kaveri sanoi, että varmaan riittää vakio Omegaan. Siihen Haverin, että kyllä meidän vehkeet sutii. Kaverini sulki puhelimen.Esa Schroderus:
200 mm leveän slicsin sutimisherkkyys on varsin suuri
En ainakaan minä tota huomannut wink . Ja tsemppiä vaan teille sillä, tämä maa tarvitsee yrittäjähenkeä, ei aina siitä mistä aita on matalin wink .Esa Schroderus:
Paras suoritus AstaTech tiedonkeruun mukaan oli 5,41s 0-100km/s. Tarkennetaas oheista, painovirhepaholainen iski . 0-100km/h = 5,41s ei siis km/s, siinähän alkaa jo mopo keuliin....
Heh tyypillistä Hjaverisen kaupankäyntiä...v10:
Noin kapean renkaan täytyy sutia aivan valtoimenaan. Kaverini kysyi muinoin Omegaansa 215-kumeja Haveriselta (Sutii Oy). Ukko sanoi, että älä noin kapeita laita nehän sutii koko ajan. Kaveri sanoi, että varmaan riittää vakio Omegaan. Siihen Haverin, että kyllä meidän vehkeet sutii. Kaverini sulki puhelimen.Esa Schroderus:
200 mm leveän slicsin sutimisherkkyys on varsin suuri