Euroviisut 2011

JNF

Well-known member
Eipä jääny mitään muuta erikoista mieleen muuta ku selostaja on aivan ihana.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
En ymmärrä Azerbaidzanin ja Bosnian saamia pistemääriä. Ruotsin ja Irlannin voin ymmärtää, että nuoriso pitää, mutta kuka noista kahdesta pitää? Toinen on persoonaton ja toinen on huono vitsi.
Azereillahan oli ihan kelpo biisi. Mutta Bosnian biisi on kyllä persoonaton ja huono vitsi.

WebSlave

Trackman
Ei tarvitse olla pelkkiä azereita. Riittää kun on "veljeskansaa".
No mutta kun ne veljeskansat äänestäisivät omaa kappalettaan eikä azereita (paitsi pudonneet, tietty). Eihän yksittäiset äänestäjät mitään listoja tee.

Örfil

Guest
Iltarukous: Rakas Jumala, olen ollut tuhma tänään. Kiroilin iltapäivällä ja olen ajatellut vieraita naisia tänäänkin, mutta siitä huolimatta: älä anna Ruotsin voittaa Euroviisuja, jos sinulla siihen on jotenkin mahdollista näppisi väliin laittaa. Kiitos. T: Jussi ja muu Suomen kansa

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Mitä, ei Venäjälle 12 pistettä?

mjs

Long easy right sumppuun
Ensi vuoden kisojen pitopaikka Azerbaidhtzschanissa on viimeistelyä vaille valmis vastaanottamaan kisavieraat:

Kunhan Käteisen johdolla lapioidaan sinnekin vähän eurorahaa niin hyvähän tuosta vielä tulee.

WebSlave

Trackman
Azereillahan oli ihan kelpo biisi. Mutta Bosnian biisi on kyllä persoonaton ja huono vitsi.
Itse kategorioin sen tusinapopiksi. Tarttuvaksi myönsin, mutta äidiltä ja pojalta näyttävä (ja melkein ikäeroltaankin) artistipari ei ollut uskottava esittämään rakastuneita.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Itse kategorioin sen tusinapopiksi. Tarttuvaksi myönsin, mutta äidiltä ja pojalta näyttävä (ja melkein ikäeroltaankin) artistipari ei ollut uskottava esittämään rakastuneita.
ok. Suomenko esitys oli uskottava? Ei palaa kotiin ennenkuin maailma on pelastettu? No sille tielle jäi sekin kaveri.

Sue_me

Well-known member
Entiseen neuvostotasavaltaan menee ensi vuoden kisat.