Euroviisut 2015

Örfil

Guest
No, tyydyn enemmistön mielipiteeseen. Näillä mennään.

Omasta mielestä biisi on huono, yksinkertainen ja ei omaa rallattelutaipumusta.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Menestyäkseen Suomen kannattaisi nyt korostaa, että kyse ei ole laulukilpailusta.
Mutta toisaalta ei tässä nyt menestystä haetakaan, vaan sitä...NIIN JUURI...SITÄ...näpäytystä. Heh...eurooppaneidin palleille isku tai kaksi. :D

TISSIT mainittu...ooh...

Örfil

Guest
Jos punkbiisillä Suomesta halutaan mennä maailmalle, niin siihen olisi löytynyt 2-3 kovaa pumppua ihan tällä kättelemällä.

Nyt heitetään kehiin porukka, jonka biisi on ihan paska.

Ei mulla muuta. Paitsi jos nää voittaa, niin muutan Virroille.

jjv

Arschloch
Yksikään biisi ei jäänyt euroviisuista minulla mieleen, ei voittaja, ei Suomen biisi, ei mikään.
Mulle jäi ainoastaan Israelin biisi. Se ei päässy edes semifinaalista jatkoon. Edellisenä vuonna tais suosikilleni käydä samoin. Ihan ei äänestäjien kanssa mielipiteeni kohtaa. Ja se on tietysti ihansama.

Sue_me

Well-known member
Jos punkbiisillä Suomesta halutaan mennä maailmalle, niin siihen olisi löytynyt 2-3 kovaa pumppua ihan tällä kättelemällä.

Nyt heitetään kehiin porukka, jonka biisi on ihan paska.

Ei mulla muuta. Paitsi jos nää voittaa, niin muutan Virroille.
Jaahans, talteen.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mua kiinnostaisi myös tietää ketä nämä palkokasveja imppaavat euroviisupuritaanit oikein on. Mun piireissäni kaikki ne jotka kattelee viisuja kera shampanjan ja kansallisruokien on olleet ihan hohteessa sekä Conchitasta että PKN:stä.

Kaipa ne samoista koloista sitten mönkii esiin kuin kaikki muutkin internetin möröt.

Lunssila

Well-known member
Mulle jäi ainoastaan Israelin biisi. Se ei päässy edes semifinaalista jatkoon. Edellisenä vuonna tais suosikilleni käydä samoin. Ihan ei äänestäjien kanssa mielipiteeni kohtaa. Ja se on tietysti ihansama.
Israelilainen, jonka sukunimi on Finegold. :thumbup::D

Lunssila

Well-known member
Mua kiinnostaisi myös tietää ketä nämä palkokasveja imppaavat euroviisupuritaanit oikein on. Mun piireissäni kaikki ne jotka kattelee viisuja kera shampanjan ja kansallisruokien on olleet ihan hohteessa sekä Conchitasta että PKN:stä.

Kaipa ne samoista koloista sitten mönkii esiin kuin kaikki muutkin internetin möröt.
Viisukuppila.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olisi pitänyt lähettää kumitissinen kääpiöhomo jodlaamaan, kuten kaikki muutkin tekivät.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla

Perkele! Opeta heti kaikki "piirisi" tyypit syämään HK:n sinistä ja vetämään kaljaa suoraa pullosta.