Euroviisut 2015

burb

.
Albert, tuo miehistä parhain,
saapui erääseen kisaan varhain.
Ja lausui kisariiminään että:
693303 erwtw glhakj. 9+42387öasdkjf.

Ei paha, toisaalta, olisipa juonut vettä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Pistetään nyt oma alustava top 9 ja tarkennetaan sitten itse kisan edetessä:

1. Suomi
2. Saksa
3. Norja
4. Israel
5. Slovenia
6. Viro
7. Iso-Britannia
8. Australia
9. Ruotsi

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
En kattellu, eikä noin muutenkaan hirmusti kiinnosta, mutta kysympähän vain notta oliko yhtään protestiäänen arvoista vetoa? Siis PKN:n lisäksi, koska sitähän ei voi täältä äänestää..

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Kuulostelin juuri loputkin esitykset (eli ne, jotka jäivät lauantaina jääkiekon takia kuulemati), joten lätkäisenpä nyt minäkin alustavan top kymppini tähän:

1. Belgia
2. Slovenia
3. Israel
4. Montenegro
5. Norja
6. Suomi
7. Romania
8. Viro
9. Saksa
10. Liettua

Nurtsi

Registered Loser
Lauantaina kun näitä kuuntelin niin meni sen verran sutjakasti korvasta sisään ja toisesta ulos, että en muista muiden biisejä kuin Suomen. Minulla siis ei ole suosikkia tällä hetkellä.

Väkisin muistelemalla muistan, että Belgiasta en tykännyt.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olisipa mielenkiintoista lukea OoPeen kommentteja 'euroviisuhuumasta' paikallisen suomalaisen näkemänä.

ProjectMaster

Well-known member
Toivon todella Suomen pääsevän finaaliin. Aivan vain siksi, että ne tuhannet sosiaalisessa mediassa itkijät saavat nenilleen ja pahasti. Finaalissa ei enää tarvitse pärjätä. Jotain puolet kappaleista olen kuunnellut ja Tanska kuullosti ihan mukavalta. Taso kuitenkin sen verran surkea esim. viime vuoteen verrattuna, että ei tuo PKN:n finaalipaikka ole edes mikään ihme. Kuulemistani biiseistä mikään ei vedä vertoja edellisvuoden Romanialle, Hollannille, Venäjälle tai Conchitalle.

Nurtsi

Registered Loser
Illan lähetyksen juontaa Tappo Töllinen ja Cristal Snö. Aivan ihanaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Snow on ääntänsä, ääntämystänsä, juttujansa sekä olemustaansa vaille oikein hyvä juontaja.
Mutta ymmärrän, että homokiintiö oli täytettävä.

SOKO

Well-known member
Minulla TV oli automaattisesti ääniasetuksilla, joissa ei kuulu suomalaista juontoa.

Jabsu

Hirvimettällä
Taas yritetään olla niin hirmu hauskoja, ei ole vielä koskaan toiminut. Onkohan itävaltalainen huumori vielä huonompaa kuin saksalainen.