Sabelt Rompe
Huoh
Tuplatissit ja kaikki.Blondi juontajatar on ihan jees.
Tuplatissit ja kaikki.Blondi juontajatar on ihan jees.
Se ei pysty enää istumaan...Lisää kiintiöhomoja vaan koppiin.
Joo. Varmoja huhuja, että Suomi sai eniten ääniä semifinaalissa.Joko me voitettiin!!?
:frown:Joudun taas kuuntelemaan yksin nurkassa tämänkin vuoden musiikkia josta pidän.
Oliko tämä nyt ensimmäinen "mitä mä sanoin" -viesti. Ehdin jo odotella.Niin siinä sitten kävi kuten odotettavissa oli eli PKN ei uponnut euroviisufaneihin, enkä suoraan sanoen olisi lainkaan yllättynyt jos Suomi jäi jumboksi ensimmäisessä semifinaalissa.
En tiedä kumpi on huonompaa, mutta ainakin mua hävetti silloin aikoinaan niitä Krisse Salmisen mukamashauskoja viisuspiikkejä kattellessani vai meinaakko, että se oli sitä ns. hyvää huumoria? :doubtful:Onkohan itävaltalainen huumori vielä huonompaa kuin saksalainen.
Sanoinhan että ne eivät ole koskaan olleet hauskoja.En tiedä kumpi on huonompaa, mutta ainakin mua hävetti silloin aikoinaan niitä Krisse Salmisen mukamashauskoja viisuspiikkejä kattellessani vai meinaakko, että se oli sitä ns. hyvää huumoria? :doubtful:
Niin mitä tohon huumaan tulee, niin telkari ja radio on tottakai viisuja tupaten täynnä, katukuvassa en juurikaan ole törmännyt, paitti nyt ne Wienin sisääntuloreiteillä olevat "Vienna 12 points" ja "Building Bridges" -kyltit. Täytyy tosin sanoa, että en ole ihan keskustassa juurikaan liikkunut ja vielä vähemmän siellä Stadthallen kulmilla.Olisipa mielenkiintoista lukea OoPeen kommentteja 'euroviisuhuumasta' paikallisen suomalaisen näkemänä.
Haista sinä Faggis Conchitan pylly! :frank:Hähä! Oopee veti hernarit ku vähä mollas itistä.