itse en taas tykännyt noista 2014-2016, kun niissä oli se kaita takasiipi, joka oli/on omaan silmään karseen näkönen.Mun mielestä puhe autojen ulkonäöstä tai soundeista on jokseenkin toissijaista, jos kilpailu itsessään on kiinnostavaa, ja näin uskoisin olevan alkavalla kaudella näiden uusien autojen myötä. Veikkaisin että tullaan näkemään paljonkin tiimien välisiä suorituskykyeroja eri radoilla. Esim. kauden 2010 tai 2012 autoja harva tuskin kehui kauniiksi silloin, saati enää tänä päivänä, mutta kilpailullisesti parhaita kausia viime vuosikymmenellä. Viime vuotiset, tai oikeastaan jo 2017-> möhköfantit ei myöskään olleet omaan silmääni erityisen kauniita, mutta esim. viime vuoden mestaruustaistelu, sekä muutamat keskipakan yllättäjät eri talleista (Gasly, Sainz, Alonso, Norris yms.) teki sarjasta ja kisoista pääpiirteittäin ihan katsomisen arvoista. Ei ne lapsuusmuistot ohjaajan kuvista missä Schumi köröttelee yksin kärjessä, taikka Trullijunasta jossain sijan 8. paikkeilla nyt niin mielenkiintoisia olleet IMO.
Paljon suurempi uskottavuusongelma johonkin Häkkisen uran aikaisiin moottoriääniin tai siroihin autoihin verrattuna, on nykyinen tuomarilinja/kilpailunjohto, josta päätöskisan tapahtumat eli Verstappenin tuurimestaruus on vain jäävuoren huippu. Ja sen verran mitä itse menneestä haikailen nykypäivään, on se että radat rankaisisi enemmän virheistä, eikä sen pitäisi olla mahdotonta toteuttaa turvallisesti tämän päivän tekniikalla. Tai käänteisesti, jos kerran Saudi Arabian huippunopeassa betonirännissä saa ajaa kilpaa yli 300kmh, niin tuskin joku astroturf-alue muutaman eurooppalaisen radan tietyissä mutkissa heikentäisi lajin kokonaisturvallisuuta merkittävästi, varsinkin kun nykyään Halo suojaa aiempaa paljon paremmin esim. mahdollisissa ympäriajotilanteissa.
Aito onIhan hirveä. Toivottavasti ei ole todellisuutta. Jos on niin tuolla ollaan peräpäässä vahvasti.
Jännät uppoamat ponttooneissa
Nyt sä sen sitten vasta kerrot. Olisit säästänyt Ferrarin paljolta vaivalta, kun olisit jo auton kehitysvaiheessa kertonut sen olevan täysi susi.Ihan karmaiseva esitys Ferrarilta. Kaukana ollaan tuollaisella saippualaatikolla kärjestä. Mikä pettymys.
Haluan nyt ihan varmistukseksi kysyä, että kuinka kaukana on mielestäsi kaukana?Ihan karmaiseva esitys Ferrarilta. Kaukana ollaan tuollaisella saippualaatikolla kärjestä. Mikä pettymys.
helposti sen 1,5s mutta: Olen melko varma, että Ferrari on laittanut noi legopalikkakyljet ponttooneihinsa vaan hämyriksi. Noi tulee poistumaan siis. Ferrari ei vaan halua näyttää sitä mitä sieltä alta löytyy. Jokainen järjellä ajatteleva huomaa, ettei tuo voi olla lopullinen ratkaisu. Ilmavirralle ei ole tilaa ylhäältä saati alaosasta. Ei ole todellisuutta tuo sanokaa mun sanoneen.Haluan nyt ihan varmistukseksi kysyä, että kuinka kaukana on mielestäsi kaukana?
Nyt sä sen sitten vasta kerrot. Olisit säästänyt Ferrarin paljolta vaivalta, kun olisit jo auton kehitysvaiheessa kertonut sen olevan täysi susi.
Vesisateella voi uitattaa kumiankkaa tuossa.Jännät uppoamat ponttooneissa
Niin on. Aika saakelin ruma, mutta hyvä väritys, jos posia haetaan ja mehän haetaan.Ulkomuotojen puolesta Ferrari painii täysin omassa möhköfantti-sarjassaan... Auto on suora tuulahdus 90-luvulta. Suorat ponttooni!
No eihän niissä nyt oikeasti kovin paljoa suoraa pintaa ole. Miksi täällä osa haukkuu autot pystyyn jo ennen kuin metriäkään on ajettu? Väitän että teidän tietotaito aerodynamiikasta jää kakkoseksi näille tehtaille. Kopioimalla muita pääsee vain samalle tasolle. Pakko on keksiä jotain omaa, jos meinaa pärjätä. Ehkä Ferrarilla ollaan keksitty jotain uutta.Ulkomuotojen puolesta Ferrari painii täysin omassa möhköfantti-sarjassaan... Auto on suora tuulahdus 90-luvulta. Suorat ponttooni!
Itse en ottanut kritiikissä huomioon suorituskykyä vaan ihan visuaalisesti mielestäni ruma auto. Väritys toki on hyvä.No eihän niissä nyt oikeasti kovin paljoa suoraa pintaa ole. Miksi täällä osa haukkuu autot pystyyn jo ennen kuin metriäkään on ajettu? Väitän että teidän tietotaito aerodynamiikasta jää kakkoseksi näille tehtaille. Kopioimalla muita pääsee vain samalle tasolle. Pakko on keksiä jotain omaa, jos meinaa pärjätä. Ehkä Ferrarilla ollaan keksitty jotain uutta.