Pitkästä aikaa Ferrarissa on oikeasti hieno väritys, mustat siivet ja "pölärit" toimii, punaisen sävy on myös hyvä. 2010-2021 vuosina Ferrari oli aina varikon rumimmasta päästä mitä väritykseen tulee.
Pakko sanoa että mielipide näiden autojen ulkonäön kohdalla on muuttunut, ja ehkä edellisessä mielipiteessä oli myös vähän trollausta mukana. Nämä autot on oikeasti hienoja, virtaviivaisia ja hyvät muodot omaavia, sekä näköjään myös pienempiä. Halo on edelleen kyllä ruma.
Äänet toki myös surkeat, mutta moottoreiden puolelle ei muutenkaan mitään sääntömuutosta vielä tullut, joten näillä mennään. Aina voi vanhoja pätkiä katsella kun haluaa kuulla oikeaa moottoriurheilun soundia.
Mun mielestä puhe autojen ulkonäöstä tai soundeista on jokseenkin toissijaista, jos kilpailu itsessään on kiinnostavaa, ja näin uskoisin olevan alkavalla kaudella näiden uusien autojen myötä. Veikkaisin että tullaan näkemään paljonkin tiimien välisiä suorituskykyeroja eri radoilla. Esim. kauden 2010 tai 2012 autoja harva tuskin kehui kauniiksi silloin, saati enää tänä päivänä, mutta kilpailullisesti parhaita kausia viime vuosikymmenellä. Viime vuotiset, tai oikeastaan jo 2017-> möhköfantit ei myöskään olleet omaan silmääni erityisen kauniita, mutta esim. viime vuoden mestaruustaistelu, sekä muutamat keskipakan yllättäjät eri talleista (Gasly, Sainz, Alonso, Norris yms.) teki sarjasta ja kisoista pääpiirteittäin ihan katsomisen arvoista. Ei ne lapsuusmuistot ohjaajan kuvista missä Schumi köröttelee yksin kärjessä, taikka Trullijunasta jossain sijan 8. paikkeilla nyt niin mielenkiintoisia olleet IMO.
Paljon suurempi uskottavuusongelma johonkin Häkkisen uran aikaisiin moottoriääniin tai siroihin autoihin verrattuna, on nykyinen tuomarilinja/kilpailunjohto, josta päätöskisan tapahtumat eli Verstappenin tuurimestaruus on vain jäävuoren huippu. Ja sen verran mitä itse menneestä haikailen nykypäivään, on se että radat rankaisisi enemmän virheistä, eikä sen pitäisi olla mahdotonta toteuttaa turvallisesti tämän päivän tekniikalla. Tai käänteisesti, jos kerran Saudi Arabian huippunopeassa betonirännissä saa ajaa kilpaa yli 300kmh, niin tuskin joku astroturf-alue muutaman eurooppalaisen radan tietyissä mutkissa heikentäisi lajin kokonaisturvallisuuta merkittävästi, varsinkin kun nykyään Halo suojaa aiempaa paljon paremmin esim. mahdollisissa ympäriajotilanteissa.