F1 CHALLENGE 99-02

Nick_W

Ihmisohjus
Liittynyt
20.10.2000
Viestit
5196
Sijainti
Töysä
Eikö olisi aika perustaa tälle pelille GPL:n tapainen sarja??
Tehdä kunnon säännöt ja silleen...
 

Nick_W

Ihmisohjus
Liittynyt
20.10.2000
Viestit
5196
Sijainti
Töysä
Mut kuka sitä lähtis pyörittämään ja paljon olis porukkaa tulossa?
 

Duunari

Well-known member
Liittynyt
19.12.2001
Viestit
371
Sijainti
Harjavalta
mä en ainakaa täl kertaa yritä lähtee pyörittää ku hiiret hyppii pöydäl sit :D
 

Ken Lie

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
183
Sijainti
Lahti
hmm... mut... se vaatis et GPL-F3 sarja pistetää pois... ei täs montaa sarjaa jaksa... nyt voteja/kommentteja kumpaa kannatatte? itse kannatan f1c:tä...
 

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
Itse tuskin tulen osallistumaan enää, jos GPL:stä siirrytään F1 C:hen.

GPL saa ääneni.
 

Lotus 72

Paras auto maailmassa
Liittynyt
10.9.2000
Viestit
1324
Sijainti
Ojakkala
Mä en nyt kannata oikeestaan kumpaakaan. :p Kun on taas koulut alkamassa niin se vie sit aikaakin.. Mutta jos pitää jompi kumpi valita niin f1c. Tällä hetkellä innostusta riittää siihen, gpl:ään ei pahemmin. :)
Mutta mikäs kiire tällä sarjalla oikein on? kyllähän ensin voitas ajaa f3-sarja loppuun ja pitää parin viikon (tai kuukauden) tauko ja sit vasta kisata moderneilla formuloilla. Toinen asia sit onkin että riittääkö väellä enää kiinnostusta f3:een..
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
Jos multa kysytään ni ajetaan GPL:ää ku mulla ei oo f1c:tä. wink Mut multa harvemmin kysytään.
F3-sarjasta sen verran että se on kivaa ku on paljon porukkaa ja nopeita ratoja. Musta ois ajamaan se loppuun jos vaan muut jaksaa.
F3-sarjasta myös sen verran et ku epulla koklattiin geplissä F1-autoa ni se oli taas ihan sikana siistimpää.
Live for speedistä sen verran et sitäkin vois koittaa.
Ajasta sen verran että kahteen päällekkäiseen sarjaan se ei riitä, vaikka hommaisinkin f1c:n.
 

Marko

Well-known member
Liittynyt
15.11.2001
Viestit
241
Sijainti
Helsinki
Ja jos multa kysytään niin yhdyn Blindsport Racinging tallipäällikön kommentteihin,
GPL on se ainut ja oikea formula peli ja sillä ajetaan. En viitsi ruveta hommaan uutta konetta uuden pelin takia.
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
NS:
Live for speedistä sen verran et sitäkin vois koittaa.
Life for speedia jos löytyy useampia ajamaan niin se kiinnostaisi minuakin. Ellei sarjaa niin vaikka yksittäisiä kisoja näin alkuun.
 

Eppu1

Well-known member
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
158
Sijainti
Tre
Mulla ei oo mitään väliä miten teette. edit: (Lue: tehkää niin kuin teille on parasta :) )

Jos GPL:ää jossain muodossa ajetaan, osallistunen muutaman kerran vuodessa jos siltä tuntuu ja jos sitten päädytäänkin F1C:hen ni sitä en ehkä aja niitä muutamiakaan kertoja :D ... siksi äänestän tyhjää.

<small>[ 04-08-2003, 13:52: Message edited by: Eppu ]</small>
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Minäkin voisin tuohon F1c sarjaan ehkä osallistua ku olen ostamassa ko. pelin..
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Ajakaa nyt edes Pappilassa F3-kauden päätöskisa, sen verran paljon töitä sen eteen on tehty...
 

Sajaja

Well-known member
Liittynyt
21.1.2003
Viestit
122
Sijainti
Seinäjoki, Finland
HÖH ! nytkö GPL ollaan heivaamassa pois :confused:
Itse en ainakaan tule ajamaan muuta kuin GPL-kisoja, eli "pelin" mahdollisesti vaihtuessa hyppään kelkasta pois.
 

Duunari

Well-known member
Liittynyt
19.12.2001
Viestit
371
Sijainti
Harjavalta
eiköhän sitä ajeta vähän molempia .. veikkaisin... esim vuoro viikoin?
 
Ylös