F1-Foorumin Karting-mestaruus! Ilmoittautumiset!

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
luulisin että mahtuu, laitan sulle privaa kun selkiää nuo muut kuviot tuossa lähipäivinä
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Ilmoittautumisensa on nyt vahvistanut 11 hahmoa. eli tapahtuma toteutuu 100 varmasti :ahem:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Formulanomi sanoi:
Jaskueshan jaskailee oikein urakalla.....:D
no ehkä se on parempi ettei tule paikalle. Jos se noudattaa idollinsa esimerkkiä, niin voitais saada ylimääräinen lasku haalarien pesusta :mad:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
alle viikko enään, albertille tiedoks jos lukee et ilmoilee itsestään jahka tietää tuleeko mukaan :)
 

Örfil

Guest
Mistäs teitit tunnistaa siellä radalla? Jaskan Nissan Gimlin varmaan osaan bongata, mutta isäntä itse tuskin istuu siellä. Ketään paikalletulijoita erästä naiskatsojaa lukuunottamatta kun en osaa tunnistaa. No, ehkäpä Alpun, sehän vanha "TV:stä tuttu" :rolleyes:

Onko Jaskalla kukka napinlävessä tai sunnuntain hesarista taitettu hattu päässä tms?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tänään tulee vielä osallistujille mailia.

Kaikki 13 alkuperäisesti ilmoittautunutta on sitoutunut hommaan, joten Alpulle ei riittänyt tilaa :(

Tunnistaminen onnituu siten, että kakkosnikkini on se kenellä on 5 numeroa liian isot haalarit, jotka on haarovälistä märät :nope:

joten kaikki etsikööt hänet käsiinsä!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jussi sanoi:
Mistäs teitit tunnistaa siellä radalla? Jaskan Nissan Gimlin varmaan osaan bongata, mutta isäntä itse tuskin istuu siellä. Ketään paikalletulijoita erästä naiskatsojaa lukuunottamatta kun en osaa tunnistaa. No, ehkäpä Alpun, sehän vanha "TV:stä tuttu" :rolleyes:

Onko Jaskalla kukka napinlävessä tai sunnuntain hesarista taitettu hattu päässä tms?
Tämä...

...yhdistettynä jaskan antamiin määritelmiin. ;)

paitti että mulla on tällä hetkellä 3 kertaa lyhyemmät hiukset.
 
Ylös