väärä rata :jaska:Jussi sanoi:Ne jotka eivät pääse paikalle, voivat seurailla äksöniä täältä:
http://www.formulakarting.com/rata/ratakamera.html
.. tai sitten ei...:thumbup:
ööö .. miten niin ?Jacques sanoi:väärä rata :jaska:
Jaah.. linkki hämäsi :jaska:jaska sanoi:ööö .. miten niin ?
on kyllä rataan tutustuminen hoidettu huolellaJacques sanoi:Jaah.. linkki hämäsi :jaska:
No perkele! Mä olin menossa Spa Francoschampsiin!!jaska sanoi:on kyllä rataan tutustuminen hoidettu huolella
no ehkä se on parempi ettei tule paikalle. Jos se noudattaa idollinsa esimerkkiä, niin voitais saada ylimääräinen lasku haalarien pesustaFormulanomi sanoi:Jaskueshan jaskailee oikein urakalla.....
Löytyisiköhän täältä muita mahdollisuuksia toimia ?jaska sanoi:no ehkä se on parempi ettei tule paikalle. Jos se noudattaa idollinsa esimerkkiä, niin voitais saada ylimääräinen lasku haalarien pesusta
Mitäs luulisit miksi aion laittaa liian isot haalarit päälle?? :tongue:Formulanomi sanoi:Löytyisiköhän täältä muita mahdollisuuksia toimia ?
Tämä...Jussi sanoi:Mistäs teitit tunnistaa siellä radalla? Jaskan Nissan Gimlin varmaan osaan bongata, mutta isäntä itse tuskin istuu siellä. Ketään paikalletulijoita erästä naiskatsojaa lukuunottamatta kun en osaa tunnistaa. No, ehkäpä Alpun, sehän vanha "TV:stä tuttu"
Onko Jaskalla kukka napinlävessä tai sunnuntain hesarista taitettu hattu päässä tms?