F1- foorumin kevätkartpläjäys 2008, Forssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jussi sanoi:
Jätkä se luistaa joka ajosessiosta :nope:
Ei oo nyt tuuri kohdallaan näiden aikataulujen kanssa yhtään.. :(

Forssan kisaan voisi periaatteessa olla pieni mahis, koska reisivammani takia tuo puolimaraton (10.5.) saattaa jäädä väliin. Noh, samana päivänä on kuitenkin seuran sisäinen pyöräilyn tempoajo, joka kylläkin menisi mulla tässä vaiheessa kautta selkeästi kartingin edelle eikä tämä vamma estä pyöräilyä. Joten se siitäkin pienestä mahdollisuudesta. :)

Voi huoh minnekkää Forssaa pojat. Muuttakaa schedulee tai siis mestaa ja pistäkää Vantaalle. Tääl o kingit!

Joni sanoi:
Voi huoh minnekkää Forssaa pojat. Muuttakaa schedulee tai siis mestaa ja pistäkää Vantaalle. Tääl o kingit!
Avartaisi sunkin maailmaa kivasti jos kävisit joskus vähän tuulettumassa pk-seudun ulkopuolella. :)

Laitoinkin jo privaa takaisin Jussille, mutta kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa tietää, niin ilmoitan tännekin, että en pääse talvitesteihin :dunno:

lfb sanoi:
Laitoinkin jo privaa takaisin Jussille, mutta kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa tietää, niin ilmoitan tännekin, että en pääse talvitesteihin :dunno:

Sama.

Minä taas taidan lähteä treenaamaan 2.5., koska lukuisat suunnitelmani harjoitella edes kerran muualla tuntuvat kariutuvan kerta toisensa jälkeen.

Taidan myös lähteä treenailemaan, mikäli irtolipun hinta on tiedossa.

Hitto, unohdin tuon taman paivan treenin....

Saattaapi jotenkin olla etta ollaan vaimon kanssa mopolla liikenteessa nuina aikoina tuolla suunnalla. Josko keritaan niin eksytaan.
Pelkaan kylla etta ollaan vasta kuuden aikaan illalla tuollapain, mutta saapas nahda... :doubtful:

Tänäänkö se oli? Mä luulin että eilen. Olisinhan mä tänään päässyt, mutta 2.5. päivämäärä vaan mainittiin.. :doubtful:

Asiasta on keskusteltu tuolla toisen osaston toikissa. Tuolla. Lisäksi Jussi privaili aiheesta.

Harjoitus piti olla eilen, mutta se peruuntui osanottajamäärän romahdettua.

Viimeksi muokattu:
Jep, viikon loppuosa meni mulla hautajaisiin valmistautuessa ja perjantai oli mulle ja pojille valitettavasti nou kän duu :(

Nyt on sekin sitten takana ja voi alkaa suunnata ajatuksia ens viikonlopun kisaan.

Huom! pieni aikataulumuutos. Tulkaa paikalle mieluiten jo 11:30, sillä kuskikokous ja varusteiden vaihto on ennen kisan alkua.

Vastaavasti Autokeidasmöötte muuttuu puolituntia aiemmaksi eli 10:45-11:15 (lähtö radalle).

Päivitän tulokset omaan toikkiin heti lauantaina, kun saavumme takaisin kilparadoilta.

Mahdollisesti myös tarinaa kuvien kera itse häppeningistä. No, ainakin jotain jälkipeliä siis luvassa esim. "autoni oli huono, muuten..." ja "nimim. xx ajoi mutkassa sejase epäurheilijamaisesti" -osioiden merkeissä.

;)

Mä voin todeta jo tässä vaiheessa, että autoni oli huono, muuten oisin voittanut ja sitäpaitsi nimimerkki xx ajoi mutkassa sataseitsemän epäurheilijamaisesti!

Jussi sanoi:
tuon takia en rekisteröitynyt aikanaan "kampiakselinsokkatappi-nikillä, vaihtoehtona oli myös "vauhtipyöränstefantiiviste ja sen asennus silikonilla" -nikki tai "Albert Soil": Jussi on Jussi myös siviilissä.
Tässä on vaan sellainen vaara, että sut sekoitetaan yhteen entiseen rallikuskiin!