F1-Forum -04 UUSI TILANNE

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam.S.Walken:
Juu ja jos joku kehtaa niin voi kysyä vaikka Häkkistä tai Ruusperiä sponsoroimaan forumia, koska mehän olemme heidän (entistä) lajiaan ylläpitävä voima. wink
voishan sitä kysellä, jos tietäis miten heihin saa yhteyden. Ei taida kaikkein julkisinta tietoa olla wink
Ett silleen!!!!!!!!

Petri Piira

Olivier Gavetta
Itselläni oli silloin aikanaan valmiina haastattelu JJ Lehdolle. Asia oli sovittu Champion Racingin tiedotuspäällikön kanssa ja kysymyksetkin lähetin hänen kauttaa JJ:lle.

Ilmeisesti jäivät myös matkan varrelle vaikka myös varmistin tältä tiedotuspäälliköltä että kysymykset olisivat menneet JJ:lle.

Toinen jolle yritin oli Danica Patrick, naispuolinen kuski ALMS ja Indy Atlantic tjs sarjasta, mutta hänellä oli jatkuvasti sähköpostiosoite täynnä ja kaikki viestit tulivat bumerangina takaisin..

Katsellaan jos tässä vielä jotain keksii, itse kyllä taidan pitäytyä ALMS-sarjan kuskeissa, joten muut hoitakoon muiden sarjojen suomalaiset.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Antti:
Ulkoasuvedoksia voi lähettää sähköpostin liitteenä. Uutta ilmettä tarvitaan, koska nykyinen on 2 vuotta vanha. Olen tehnyt muutamia kokeiluja, mutta joka kerta lopputulos on ollut nykyistä huonompi. "Hyvää on vaikea parantaa". Pitäisi löytää ammattilainen.
Mä voin jotain vedoksia koittaa tehä täs viikonlopun aikana.. On tos koulus muutaman kerran tullu harjoiteltua.. :)

Tblair2

Active member
Mukana ollaan. Olisi tullut enemmankin fyrkkaa, mutta eivat arvanneet kitaroita.

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska:
Olga:
Jutuilla ja juttusarjoilla en tarkoittanut keskustelurimpsuja vaan sellaisia juttuja/sarjoja, joita forumistit ovat tänne kirjoittaneet (esim. pmv, bobakki, mikael, jonesin ruupenit...), On muutakin taitoa kuin keskustelutaitoa.
Juu ymmärsin kyllä. Mutta minusta nuo ei kannata. Esim. Rubeneissa on melkoisen paljon sisäpiirin huumoria (mielestäni) joka ei kaikille avaudu...
Ett silleen!!!!!!!!1
Erimieltä!
jaska takertuu taas yksityiskohtiin, ja ymmärtää asioita tahallaan väärin. Tuo ideahan on hyvä.. Kirjeeseen voisi liittää kuvakaappauksen f1-forumin sivusta, jossa sillä hetkellä on auki vaikkapa joku pmv:n tai bobakin kirjoittama juttu. Juttu ei näkyis kokonaan, vaan riittää että siitä näkyy vain alku. Sillai että se herättää kirjeen lukijassa mielenkiinnon..

<small>[ 16-01-2004, 12:14: Message edited by: Jacques ]</small>

Jarto

Senior Member, VIP
Sijainti
Vaasa
Pari asiaa jotka kannattaa muistaa kun lähestytte yrityksiä:

1. Älkää pyytäkö pikkurahoja. Esimerkkinä aikaisemmin mainittu 200 euroa on Canon:n kokoiselle firmalle niin pieni raha että jo sen pyytäminen antaa kysyjästä amatöörimäisen ensivaikutelman.

Jo pienetkin urheiluseurat porrastavat mainospaketit aika hyvin. Verkkareissa parhaimmat ja näkyvimmät paikat maksavat selkeästi enemmän kuin heikommat. Lisäksi tarjotaan mahdollisuutta päästä kysyjästä eroon halvalla. Se voi olla esim. maininta kausiohjelmassa. F1-forumin tapauksessa halvin vaihtoehto voisi olla firman nimi "Tuemme F1-forumin toimintaa"-sivulla.

2. Valmistautukaa kunnolla niin että teillä on valmiina tilastot, siistit esimerkkikuvat sivuista ja valmiit mainospaketit.

3. Jättäkää kaikki ei-ammattimainen pois. Eli ei mitään "Näyttää hitaalta"-inside-huumoria tai esimerkkejä foorumin vapaan keskusteluista.

4. Kun mainospaketista löytyy vaihtoehtoja yritykselle kuin yritykselle, kannattaa sitten vaan kysellä tarpeeksi monesta paikasta.

5. Kontaktit kannattaa hyödyntää. Kysyjällä on merkitystä. Esim. lääketieteen opiskelijan on paljon helpompi saada sponssi Orionilta kuin tavallisen pulliaisen.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques:
jaska:
Olga:
Jutuilla ja juttusarjoilla en tarkoittanut keskustelurimpsuja vaan sellaisia juttuja/sarjoja, joita forumistit ovat tänne kirjoittaneet (esim. pmv, bobakki, mikael, jonesin ruupenit...), On muutakin taitoa kuin keskustelutaitoa.
Juu ymmärsin kyllä. Mutta minusta nuo ei kannata. Esim. Rubeneissa on melkoisen paljon sisäpiirin huumoria (mielestäni) joka ei kaikille avaudu...
Ett silleen!!!!!!!!1
Erimieltä!
jaska takertuu taas yksityiskohtiin, ja ymmärtää asioita tahallaan väärin. Tuo ideahan on hyvä.. Kirjeeseen voisi liittää kuvakaappauksen f1-forumin sivusta, jossa sillä hetkellä on auki vaikkapa joku pmv:n tai bobakin kirjoittama juttu. Juttu ei näkyis kokonaan, vaan riittää että siitä näkyy vain alku. Sillai että se herättää kirjeen lukijassa mielenkiinnon..
A) Keskustelu on turhaa, koska edelleen mielestäni pitää soittaa ensin.

B) Noita kirjeitä luetaan alle 10s, ei ole mitään väliä näkyykö siinä joku Bobakin tai pmv:n juttu. AIVAN TURHAA kikkailua...

Jartolla on hyviä pointteja!
Ett silleen!!!!!!!!

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Sam.S.Walken:
Ehdotus yhdeksi lisäksi sivustoille.

Jos joku/jotkut saisivat tehtyä haastatteluja suomalaisista moottoriurheilijoista. En tarkoita sellaisia perinteisiä "kuinka kisa meni"-haastatteluja, vaan ennemminkin naistenlehtityyppisiä haastatteluja missä kyseltäisiin muutakin kuin moottoriurheiluun liittyviä asioita.

Juu ja jos joku kehtaa niin voi kysyä vaikka Häkkistä tai Ruusperiä sponsoroimaan forumia, koska mehän olemme heidän (entistä) lajiaan ylläpitävä voima. wink
Noihin männävuonna alkuvuodesta kirjoittelemiini FNissan-juttuihin liittyen mun oli alunperin tarkoitus Heikki Kovalaista tavalla tai toisella lähestyä, mutta se ikäänkön kaatui ajanpuutteeseen, mä en missään vaiheessa ehtinyt edes pistää ylös et mitä olisin kysynyt ja olisko kyse ollut vaan kisakommenteista vai jostain laajemmasta. Sitten joskus kun tuo aseellinen palvelus päättyy (TJ 173 :rolleyes: ) ja aikaa riittää johonkin muuhunkin niin pitää ainakin tuota katsoa uudelleen. Ja tarkoitus ainakin oli että voisin muutakin taas silloin kirjoitella, mutta se riippuu sitten jo muistakin tahoista. Pari ideaa toki olisi jo, ainakin ensi vapuksi.

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska:
Jacques:
jaska:
Olga:
Ett silleen!!!!!!!!1
Erimieltä!

B) Noita kirjeitä luetaan alle 10s, ei ole mitään väliä näkyykö siinä joku Bobakin tai pmv:n juttu. AIVAN TURHAA kikkailua...

Ett silleen!!!!!!!!
A) Olen samaa mieltä että ekaksi pitää soittaa.. Siihen en kommentoinut.. tarkoittaa sitä että siihen mulla ei oo lisättävää!
mutta tuo kirje voisi hyvä lisä. Ensin soitolla herätetään mielenkiinto, ja sitten kirjeellä annetaan lisätietoa..

B) Kirjeessä tulisi olla paljon lyhyitä iskulauseita ja teräviä infoa antavia tekstejä. Otsikko myös huomiota herättävä. Sitten se voisi sisältää sen kuvankaappauksen jostain kolumnista. Kikkailua tai ei, mun mielestä vois toimia..

Mutta kun sä jaska oot niin helvetin pro niin turhahan tästä on joo keskustella! Iteasiassa koko tämän topicin voi sulkea, kyllä jaska hoitaa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques:
jaska:
Jacques:
jaska:
Olga:
Ett silleen!!!!!!!!1
Erimieltä!

Ett silleen!!!!!!!!
A) Olen samaa mieltä että ekaksi pitää soittaa.. Siihen en kommentoinut.. tarkoittaa sitä että siihen mulla ei oo lisättävää!
mutta tuo kirje voisi hyvä lisä. Ensin soitolla herätetään mielenkiinto, ja sitten kirjeellä annetaan lisätietoa..

B) Kirjeessä tulisi olla paljon lyhyitä iskulauseita ja teräviä infoa antavia tekstejä. Otsikko myös huomiota herättävä. Sitten se voisi sisältää sen kuvankaappauksen jostain kolumnista. Kikkailua tai ei, mun mielestä vois toimia..

Mutta kun sä jaska oot niin helvetin pro niin turhahan tästä on joo keskustella! Iteasiassa koko tämän topicin voi sulkea, kyllä jaska hoitaa.
Kakkosnikkini katkerana?

Minä edes väitä olevani pro, juuri valmistunut ja parin oikean markkinointikirjeen suunnitteluun osallistunut.

Mutta jos kerran susta sopii, niin suunnittelepa hieno kirje, joka herättää mielenkiinnon, jossa on hienoja iskulauseita, kuvakaappaus kolumnista jne. Katsoppa sitä kirjettä - onko se rauhaton?
Ett silleen!!!!!!!!1

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Päivääkään alaa opiskelematta väittäisin asiallisen, hyvin perustellun kirjeen toimivan jonkun dirikan hyppysissä paremmin kuin tuon Jacquesin idean, joka, anteeksi nyt vaan, kuulostaa Seiskan mainokselta. Jos huomio on kerran jo puhelinsoitolla heräetty, ei välttämättä ole enää tarpeen hyppiä silmille muutenkaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Annetaan vaan jaskan hoitaa, kun se on jo pari markkinointikirjettä tehnyt ja todennut, että ne ei toimineet. Minulle on ihan yks hailee.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Anteeks vallan kauheasti, että olen loukannut PA:ta olemalla eri mieltä hänen kanssaan!

Mitä sä sitten täällä teet, jos ei kiinnosta?
Ett silleen!!!!!!!1

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jacques:
jaska:
Jacques:
jaska:
Olga:
Ett silleen!!!!!!!!1
Erimieltä!

Ett silleen!!!!!!!!

Tässä ei nyt ole kysymys kilpailusta kuka se on tekee. Forumin Loppukäyttäjälle on lopulta aivan sama kuka sen mainoksen on väsännyt, kunhan se on toiminut.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.