Jacques:
jaska:
Jacques:
jaska:
Olga:
Jutuilla ja juttusarjoilla en tarkoittanut keskustelurimpsuja vaan sellaisia juttuja/sarjoja, joita forumistit ovat tänne kirjoittaneet (esim. pmv, bobakki, mikael, jonesin ruupenit...), On muutakin taitoa kuin keskustelutaitoa.
Juu ymmärsin kyllä. Mutta minusta nuo ei kannata. Esim. Rubeneissa on melkoisen paljon sisäpiirin huumoria (mielestäni) joka ei kaikille avaudu...
Ett silleen!!!!!!!!1
Erimieltä!
jaska takertuu taas yksityiskohtiin, ja ymmärtää asioita tahallaan väärin. Tuo ideahan on hyvä.. Kirjeeseen voisi liittää kuvakaappauksen f1-forumin sivusta, jossa sillä hetkellä on auki vaikkapa joku pmv:n tai bobakin kirjoittama juttu. Juttu ei näkyis kokonaan, vaan riittää että siitä näkyy vain alku. Sillai että se herättää kirjeen lukijassa mielenkiinnon..
A) Keskustelu on turhaa, koska edelleen mielestäni pitää soittaa ensin.
B) Noita kirjeitä luetaan alle 10s, ei ole mitään väliä näkyykö siinä joku Bobakin tai pmv:n juttu. AIVAN TURHAA kikkailua...
Jartolla on hyviä pointteja!
Ett silleen!!!!!!!!
A) Olen samaa mieltä että ekaksi pitää soittaa.. Siihen en kommentoinut.. tarkoittaa sitä että siihen mulla ei oo lisättävää!
mutta tuo kirje voisi hyvä lisä. Ensin soitolla herätetään mielenkiinto, ja sitten kirjeellä annetaan lisätietoa..
B) Kirjeessä tulisi olla paljon lyhyitä iskulauseita ja teräviä infoa antavia tekstejä. Otsikko myös huomiota herättävä. Sitten se voisi sisältää sen kuvankaappauksen jostain kolumnista. Kikkailua tai ei, mun mielestä vois toimia..
Mutta kun sä jaska oot niin helvetin pro niin turhahan tästä on joo keskustella! Iteasiassa koko tämän topicin voi sulkea, kyllä jaska hoitaa.