kouvotsvoni
Banjottu
Yksi varhainen F1-toikkisiItsehän löysin tän paikan, kun etsin googlella tietoa Mikan elektroniikkaboksin kadonneesta sinetistä. Taisipa ensimmäinen toikkinikin käsitellä sitä.
Tiukkaa asiaa
Yksi varhainen F1-toikkisiItsehän löysin tän paikan, kun etsin googlella tietoa Mikan elektroniikkaboksin kadonneesta sinetistä. Taisipa ensimmäinen toikkinikin käsitellä sitä.
:frown:Yksi varhainen F1-toikkisi
Tiukkaa asiaa
Oma vanha toikki:frown::frown::frown:
Tuo toikki ja kampanjointini Toisessa Maailmassa palautti Matti Kyllösen selostajaksi. :ahem:Oma vanha toikki:frown::frown:
Äänestin.Oma vanha toikki:frown::frown:
Sun pitää varmuuden vuoksi bannata kaikki Jaskan jälkeen tulleet.Minkä/Kenen jälkeen tulleet ovat pilanneet Forumin?
Aloitin uusimmista rekisteröityneistä, mutta päätinkin lopettaa urakan, kun "What is this?" tuli vastaan. Kyynel herahti silmään, kun mietin hänen syvääluotaavia kommenttejaan, ja jätin urakan sikseen.Sun pitää varmuuden vuoksi bannata kaikki Jaskan jälkeen tulleet.
Yhdyn rajusti hahmoon AJ! Varikko on tuttu, muttei keskustelufoorumina. Googlettamalla tänne eksyin. Olen edelleen äimän käkenä F1-forumin menosta.Entäs ne/me, jotka tulimme tekemättä varikkostoppia lain?
Olisko pitänyt tehdä U-käännös jo ovella?
Itsehän löysin tän paikan, kun etsin googlella tietoa Mikan elektroniikkaboksin kadonneesta sinetistä. Taisipa ensimmäinen toikkinikin käsitellä sitä.
Sori mut renkaat ja bensa loppu. Soon nääs säästökuuri menos tässä lajis.Mä oon vieläkin ihan varikolla. Vaihtakaa ne renkaat jo! Ja palolitkua tankkiin palttiarallaa stintillinen, hopi hopi!
Heh..
iguana sanoi:Olisi siinä joillakin nieleksimistä, kun Suomipoika ajaisi Ferrarilla ja vielä nro 1 keulassa
Itsehän tulin Kiekkopesästä linkin kautta. Kivasti oli siinä hollilla, linkki. Klikkasin, tänne päädyin. Nalkkiin jouduin, ansaan kiinni, ei päässyt pois. Nalkissa oli Priha, sätkytteli.. avuttomana siinä. Tervaan jäi täi, mummo lumeen. Täimummo lumessa.. tervaleijonaa napostelee sitten, aikansa kuluksi..Itsehän löysin tän paikan, kun etsin googlella tietoa Mikan elektroniikkaboksin kadonneesta sinetistä.