F1-Forum, 10 Vuotta!!!

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Itsehän tulin Kiekkopesästä linkin kautta. Kivasti oli siinä hollilla, linkki. Klikkasin, tänne päädyin. Nalkkiin jouduin, ansaan kiinni, ei päässyt pois. Nalkissa oli Priha, sätkytteli.. avuttomana siinä. Tervaan jäi täi, mummo lumeen. Täimummo lumessa.. tervaleijonaa napostelee sitten, aikansa kuluksi..
No, jumaliste. Itsehän olin aikoinani, eräissä piireissä, tavallaan syyllistettynä Kiekkopesän tuhoon.

burb

.
Pitäisikö jonkun uhrautua ja tehdä julkinen polli, että tuliko tänne Varikon kautta vai muuten eksyi.
Niin ja sellainen polli että oliko Il Tempo Gigante syyllinen Kiekkopesän tuhoon. Varmaan oli! Se on just sellanen syyllinen koko mies! Tuhoaja! Arkisto ja Lukko!

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Niin ja sellainen polli että oliko Il Tempo Gigante syyllinen Kiekkopesän tuhoon. Varmaan oli! Se on just sellanen syyllinen koko mies! Tuhoaja! Arkisto ja Lukko!
Olen varmaan. Vielä vuosi sitten asiaa sivuava kirjoitukseni/lainaus oli vielä Jatkoajassa luettavana. Aiheena oli marttyyrimanen itsebanni. Heh *wink* Tänään en sitä enää löytänyt.

burb

.
En mä niistä faktoista ole kiinnostunut mutta syyllistämiseenhän niitä ei edes tarvita. :ahem:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Eikös se mennyt niin, että rekisteröidyit ennen kuin aloit aktiivisesti suoltamaan laadukkaita tekstejäsi tänne?!:eek:

Itse löysin tämän myös googlettamalla. Ja vasta tätä kautta varikon, jossa kävin monesti ihmettelemässä mm. Mikaelin/pmv:n tekstejä ja kauhistelin tonga-otsikoita.

Jacques on oikeassa, että voorumi muuttui melkoisesti kun loputkin Varikkolaiset pakenivat uppoavasta laivasta. Hyvä sikäli koska keskustelijoiden määrä samalla moninkertastui. Tiedä sitten mitä laadulle kävi...ehkä kävi ehkä ei. ;)

Archie

Well-known member
Tuli vaan mieleen, että yksi parhaista jarnoista oli joku uskontotoikki.. pelissä mukana mm. Kaktus..

Sijainti
Kerava
Varikko? :confused: Sori, oon varmaan syntynyt siihen aikaan kun se on ollut jo toiminnassa.

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
On se hieno. Taustan voisi kyllä muuttaa mustaksi jos mahdollista, ikävästi näkyy rajat tuossa.. ne kuuluisat rajat vai rusketusrajat. Tai sitten lisätä kultareunukset siihen.. tai jotain.

Örfil

Guest
Pitäisikö jonkun uhrautua ja tehdä julkinen polli, että tuliko tänne Varikon kautta vai muuten eksyi.

En tullut.

Eikä mitään muistikuvaa millä tänne eksyin mutta eka postaus koski Davidin asemaa tallissa Mikan mestaruuskaudella -99.

Joka tapauksessa meikäläisen tänne ja f1:n pariin houkutteli eräs keskustelu, jonka isäni ja paras kaverini kävivät autossa matkalla Himokselta takas Veikkolaan kun ne arvuutteli että tuliskohan jostain Mika Häkkisestä maailmanmestari -98. Eikä ne muistaneet että oliko Mika Williamsilla vai McLarenilla :D Päätin ottaa selvää. Keken mestaruus oli jossain takalistossa ja kesätyöpaikasta saatu juliste oli jo opiskelukämpän seinällä silloin -80 luvulla Mansessa.

Ja silloin ei ollut tietoakaan että olisin KKWCS mestari 2008 ;)

Viimeksi muokattu:

Kaktus

Well-known member
Voi jummijammmi. Menipäs aika nopeasti. Onnea!