WANHA!Laitetaan nyt tännekin sitten vielä...
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=27971
Älä saatana..WANHA!
Kuin myös. Tosin Vellu tuli mun houkuttelun myötä mun jälkeen tänne.Nopeasti on aika mennyt! Onnea F1-Forumille!
Itse kuulun kans Varikolta paenneeseen porukkaan, joskin taisin olla viimeisten joukossa.
Itse taas olin varikon etujoukoissa.. Muistan, että kritisoin aikoinaan myös sitä kun varikon jälkijoukot tulivat.. F1-Forum oli nimittäin todella asiallinen ennen sitä.Nopeasti on aika mennyt! Onnea F1-Forumille!
Itse kuulun kans Varikolta paenneeseen porukkaan, joskin taisin olla viimeisten joukossa.
Piloille meni kyllä.. T: 39. rekisteröityjäItse taas olin varikon etujoukoissa.. Muistan, että kritisoin aikoinaan myös sitä kun varikon jälkijoukot tulivat.. F1-Forum oli nimittäin todella asiallinen ennen sitä.
No sori nyt porosti!Itse taas olin varikon etujoukoissa.. Muistan, että kritisoin aikoinaan myös sitä kun varikon jälkijoukot tulivat.. F1-Forum oli nimittäin todella asiallinen ennen sitä.
Ahaa, rivien välistä on luettavissa, että 'Varikon jälkijoukot' ovat ehkä tehneet F1-Forumista ei-asiallisen ?Itse taas olin varikon etujoukoissa.. Muistan, että kritisoin aikoinaan myös sitä kun varikon jälkijoukot tulivat.. F1-Forum oli nimittäin todella asiallinen ennen sitä.
Onneksi minä ehdin tänne ennen sinua. :wink:Itse taas olin varikon etujoukoissa.. Muistan, että kritisoin aikoinaan myös sitä kun varikon jälkijoukot tulivat.. F1-Forum oli nimittäin todella asiallinen ennen sitä.