F1-Forum ja elämä

Tarkka ampuja

Banned
Liittynyt
30.3.2015
Viestit
10
Acidolem on yksi Il Tempo Giganten sivunikeistä. Nimi pohjautuu edesmenneen kissansa nimeen.
 

Örfil

Guest
Valmiita osakeyhtiöitä voi ostaa, niin olisikohan näitä valmiita nikkejä myynnissä? Joku tollanen vähän postailtu 2000 vuoden nikki kiinnostais.
 

Örfil

Guest
Tuosta tuli kautta rantain idea mieleen, että Antti voisi pistää rahoiksi ja myydä nikkejä esim. forumistin vastasyntyneelle lapselle, annettavaksi myöhemmin lahjana.

Syntymävuoden nikki F1 Forumille rippi/yo -lahjana olisi mesta yllätys :eek!:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Otsake on lähtenyt rönsyilemään sangen mielenkiintoiseen suuntaan, mikä oli tietysti alusta asti täysin selvää.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Töröityessäni tänne olin vajaa 23 vuotias. Asun edelleen samassa talossa, samanlaisessa yksiössä, olen edelleen töissä samoissa tehtävissä samassa työpaikassa, ajelen edelleen samalla fillarilla ja olen vieläkin vajaa. Mut viime kesänä ostin kolmet uudet kalsarit.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
F1 Forum on vaikuttanut sieluuni kuin Jumala.

Eilen sain mm. tietää erään valtavan suuren eleen (esim. pyyhkäisyele tai tuplatäpäytys), jossa meidän kokemaa surua ja taivalta ja pientä poikaa on muistettu uskomattomalla tavalla.

Raportoin myöhemmin lisää.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
F1 Forum on vaikuttanut sieluuni kuin Jumala.

Eilen sain mm. tietää erään valtavan suuren eleen (esim. pyyhkäisyele tai tuplatäpäytys), jossa meidän kokemaa surua ja taivalta ja pientä poikaa on muistettu uskomattomalla tavalla.

Raportoin myöhemmin lisää.
Rapoa odotellessa.
 
Ylös