F1-Forum ja elämä

Örfil

Guest
Kyllä on nyt forumexcelin ylläpito unohtunut totaalisesti :nope:

Ainoa selitys mikä tässä on tarjota lienee se, että nikki on vaihtunut ukolla tässä välillä Lunssilaksi. Se on niin vanhan äijän nimi, että hämäsi minutkin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
- Neljäs auto menossa.
Iältään:
20-24v
18-20v
20-22v
20-23 ja vanhenee.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Totta. Nyt muistan itsekin ihmetelleeni miten nuori Aziz onkaan.
Mietin asiaa ohimennen lisää illalla ja näinhän se tosiaan oli. Nyt muistuu mieleen Aziz ja tarinansa.

Lisäksi "Lunssila" on vanhan ukon nimi :eek: Siihen päälle ravihommat, niin mielikuva hieman ylipainoisesta, raviradalla viihtyvästä suorissa housuissa kulkevasta timosoini look-a-likestä on valmis :ahem:
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18207
Lisäksi "Lunssila" on vanhan ukon nimi :eek: Siihen päälle ravihommat, niin mielikuva hieman ylipainoisesta, raviradalla viihtyvästä suorissa housuissa kulkevasta timosoini look-a-likestä on valmis :ahem:
Mielikuvahan on aivan oikea!
 

Örfil

Guest
Kyseessä on sitten ensimmäinen kerta elämässäni. Yksikään forumisti ei ole ollut sen näköinen, kuin olen kuvitellut livenä olevan. Ei yksikään!
 

mervila

New member
Liittynyt
2.9.2016
Viestit
1
Kun tein aikanaan rekistörön tälle forumille, olin 23 vuotta, 4 kuukautta ja 7 päivää vanha.
Nyt olen 38 vuotta, 7 kuukautta ja 2 päivää -vuotias.
Olen siis viettänyt elämästäni tähänkin typeryyteen osan 15 vuoden, 2 kuukauden ja 26 päivän ajasta.

Sattunutta:
– työ (virka) on pysynyt samana, toimipaikka on vaihtunut
– perustin tmi:n
– keskenmeno
– poika syntyi
– 2 koiraa haudattu
– 2 uutta koiraa saapunut
– 3 muuttoa vuokra-asuntoihin + muutto toistaiseksi pankin omistamaan kiinteistöön
– vapaa-ajanviettomahdollisuuden hankkiminen Bouvet'n saarella
– bändi, jonka kanssa 2 studiotuotosta + 5 keikkaa
– uusi harrastus koiran kanssa
– ainiin menin naimisiin 2002...

ja tärkeimpänä:
– vastaanottanut vuodesta 2005 lähtien jonkun forumilaisen lähettämänä "Hyvää syntymäpäivää"-onnittelukortteja ympäri maailmaa, kymmenittäin.

Mitä kuuluu?
Eiköhän sitä jotain muutakin ole 15 vuodessa tapahtunut? :)
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Oho, tännehän kömpii jotain aivan ihmeellisiä nikkejä melkein vuosikymmenen hiljaisuuden jälkeen.
 
Ylös